آموزش طراحی مکانیک ها در واقعیت مجازی با استفاده از MEDIUM
The Gnomon Workshop - DESIGNING MECHS IN VR USING MEDIUM
آموزش طراحی مکانیک ها در واقعیت مجازی با استفاده از MEDIUM
آموزش طراحی مکانیک ها در واقعیت مجازی با استفاده از MEDIUM : در این ورک شاپ از هنرمند Andre-Lang Huynh ، با ورک فلو ساخت برای سرعت دهی و انعطاف پذیری طراحی های مکانیکی با سطح سخت برای صنعت بازی های ویدیویی آشنا خواهید شد. ایشان به مدت یک دهه در بازی های ویدیویی کار کرده و در طراحی مکانیکی و سطوح سخت تجربه بسیار بالایی دارد.
وی در 3.5 ساعت ، ورک فلوی واقعیت مجازی VR را بطور عمیق ، انعطاف پذیری حجاری در واقعیت مجازی ، کار با ابزارهای ساده و در عین حال موثر ، استفاده از مدیوم برای بلاک کردن اصلاح مکانیزم قفل ، رندرینگ نهایی استفاده از کی شات را پوشش می دهد. این دوره رویکرد و افزودن قدرت واقعیت مجازی به پورتفولیو خود ، استفاده سریع از Medium و KeyShot برای ایجاد طرح های کاربردی ، و … را یاد می دهد..این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش طراحی مکانیک ها در واقعیت مجازی با استفاده از MEDIUM :
- مقدمه ایی بر ورک فلوی حجاری VR
- جمع آوری رفرنس
- ابزارهای اساسی در Medium
- مسدود سازی فریم
- ساخت پوسته زرهی
- پولیش
- ورک فلوی کیت بشینگ در Medium
- پوزینگ و اکپسورت مکانیک
- رندرینگ در KeyShot
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – DESIGNING MECHS IN VR USING MEDIUM
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3.53 ساعت
تعداد فایل ها : 1
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Andre-Lang Huynh
نرم افزار : Oculus Medium – KeyShot
زیرنویس انگلیسی : ندارد
The Gnomon Workshop – DESIGNING MECHS IN VR USING MEDIUM
Learn how to use Medium to quickly and efficiently craft hard-surface mecha designs for the videogame industry. Senior Concept Artist Andre-Lang Huynh has worked in video games for a decade, specializing in mecha and hard-surface design. The workflow taught in this workshop is the same one used by Andre to design characters, vehicles, and weapons for Gotham Knights, including the Batmobile and Batcycle.
In this 3.5-hour workshop, Andre-Lang shares his VR workflow in great depth and demonstrates the flexibility of sculpting in VR as well as the precision that you can achieve with simple yet effective tools. You’ll see exactly how he uses Medium to block out and refine his mecha before rendering the final design using KeyShot.
This tutorial is designed to be enjoyed by everybody from aspiring artists to industry veterans looking to modernize their approach and add the power of VR to their arsenal. After completing this tutorial, artists should be able to quickly use Medium and KeyShot to create tangible and functional designs of their own. As a concept artist whose workflow has evolved from entirely 2D through adding 3D and is now almost exclusively VR, this is a fascinating workshop for 2D and 3D artists alike who are looking to add to their skillset and master VR sculpting tools.
The workshop also provides helpful brushes and kitbash parts to support the sculpting of mechanical and hard-surface designs with ease. Project files include Andre’s brush pack, kitbash pack, Medium scene file, and KeyShot materials.
00. Preview
01. Introduction to the VR Sculpting Workflow
02. Gathering References
03. Basic Tools in Medium
04. Blocking out the Frame
05. Building the Armored Shell
06. Detailing Pass
07. Polish & Focus Pass
08. Kitbashing Workflow in Medium
09. Posing & Exporting the Mech
10. Rendering in KeyShot
11. VR Sculpting Outro
حجم کل : 3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋