بیت گراف
3ds maxDigital TutorsFumeFXNUKEآموزشپلاگین استفاده شدهذرات - دینامیکرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش ایجاد کهکشان در مکس 3ds max

Creating a Nebula Effect Using FumeFX in 3DS Max

آموزش ایجاد کهکشان

آموزش ایجاد کهکشان

 

در این دوره آموزش ایجاد کهکشان از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Danielle Romero ، به ساخت یک صحنه رویایی از کهکشان به ساده ترین و سریعترین روش ممکن به شما مراجعین  سافت ساز آموزش خواهد داد.

ایشان با fumeFx  کار خواهد کرد و موارد تاثیر گذار بر روی این پروژه ها  را بررسی می کند  سپس برخی تکنیک های ساده برای شبیه سازی و ساخت لایه های مختلف برای ساخت یک تصویر خیره کننده رآموزش می دهد. با سافت ساز همراه باشید. در پایان این دوره شما تکنیک های ایجاد کردن تصاویر خیره کننده  را آموخته اید،که می توانید پروژه های متعددی را به این سبک ایجاد نمایید. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • ایجاد کانسپت اولیه
  • ساخت سیستم ذره ای
  • ساخت دود
  • ساخت بخار
  • خروجی گرفتن شبیه سازی ها
  • نورپردازی و متریال
  • نورپردازی RGB
  • رندر گیری لایه ها
  • نهایی کردن رندر ها
  • ادغام لایه ای رندر
  • و…

تصاویری از آموزش ایجاد کهکشان :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Digital Tutors – Creating a Nebula Effect Using FumeFX in 3DS Max

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2.20 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Delano Athias

نرم افزار : 3dsMax 2012 – FumeFX 3.0 – NUKE 7.0

زیرنویس : ندارد

Digital Tutors – Creating a Nebula Effect Using FumeFX in 3DS Max

Throughout these lessons we’ll create visually dramatic nebula effect quickly and efficiently. We’ll work with FumeFX and learn what to look for in a good effect. We’ll also go through some simple techniques using a single simulation and interesting layers to get the passes you need to create a beautiful composition.By the end of this tutorial you will have created a stunning effect as well as learned techniques that can be applied to a number of projects.


01. Introduction and project overview
02. Establishing our concept
03. Setting up our animatic
04. Creating a particle emitter
05. Using particles to create smoke
06. Animating our fume
07. Polishing our fume
08. Bringing our fume into the animatic
09. Kicking off our final simulation
10. Lighting and shading
11. Adding in RGB lights
12. Continuing to add RGB lights
13. Finalizing our lighting
14. Rendering our layers
15. Setting up our render passes
16. Finalizing our render
17. Merging our layers
18. Reviewing our final Composition

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا