آموزش مدل سازی محیط در تری دی مکس 3ds Max
Environment Modeling Concepts in 3ds Max
مدل سازی محیط در تری دی مکس
در این آموزش ” واقعیت مجازی در مکس و یونیتی ” از شرکت Digital Tutors ، مربی دوره Joshua Kinney ، در رابطه با کانسپت ها ، تکنیک ها و ابزارهای درگیر در مدل سازی ، محیط ها و مجموعه ها بحث خواهد کرد. هنگامی که مدلهای کامیپوتری تولید شده را برای فیلم ، برودکست یا بازی می سازیم ، محیط های باورپذیر ، prop ها ، و مجموعه ها یک جز حیاتی می باشند.
مجموعه های محیط (The environment sets) استیجی برای داستان بازی کردن و میتواند از 100 ها Asset سازمان یافته در مجموعه تکه های متعدد تشکیل شود . در این فیلم آموزشی با چالش هایی که طراحان محیط باهاش روبرو هستند مواجه می شویم.
در مورد روش های مدلس ساز مختلف ، نحوه اسموتینگ افکت های مدل ها در ورک فلو بحث خواهیم کرد. تمیز کردن Asset ها ،ایجاد سلسله مراتب سازمان یافته در صحنه ، آشنایی با تکنیک های مدل سازی از جمله : استفاده از مادیفایر ها یا شکستن اشیا تکرار شده به بخش های قابل کنترل نیز را آموزش می دهیم. با سافت ساز همراه باشید .
عناوین اصلی دوره مدل سازی محیط در تری دی مکس :
- تنظیمات مقیاس
- باکس مدلینگ با اسموتینگ
- باکس مدلیتگ بدون اسموتینگ
- مدلسازی آبجکت ها با Splines
- استفاده از مادیفایر
- مدلسازی با اشکال تکرار شده
- اتچ و دی اتچ هندسه
- حل اشکال دشوار در هندسه
- سلسه مراتب و سازماندهی صحنه
- ایجاد سیم ، شیلنگ و لوله
- و …
تصاویری از دوره مدل سازی محیط در تری دی مکس :
پیشنمایش دوره مدل سازی محیط در تری دی مکس :
عنوان دوره : Digital Tutors – Environment Modeling Concepts in 3ds Max
سطح : مقدماتی
زمان کل دوره : 2.34 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 14
سال آموزش : 2013
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Joshua Kinney
نرم افزار : 3ds Max 2013
زیرنویس : ندارد
Digital Tutors – Environment Modeling Concepts in 3ds Max
In this series of 3ds Max tutorials, we will discuss the concepts, techniques, and tools involved in modeling props, environments, and sets.When building computer generated models for games, film, or broadcast, believable environments, props, and sets are a vital component. The environment sets the stage for the story to play out and can be comprised of hundreds of assets organized into multiple set pieces. Props and environment models are more forgiving regarding their topology because they rarely need to deform. They do present their own challenges however. In this course we will talk about some of those specific challenges environment modelers will face as they start out.We’ll talk about different modeling methods and how our approach to smoothing the models affects the workflow we use. We’ll also talk about cleaning our assets and creating an organized hierarchy within our scenes. We’ll also cover some modeling tips like using modifiers or breaking down repeated objects into manageable sections.In the end you’ll have a head start on creating and dressing your own environment models and sets.
1. Introduction and project overview
2. Setting scale
3. Box modeling techniques without smoothing
4. Box modeling techniques with smoothing
5. Modeling objects using Splines
6. Using modifiers
7. Modeling with repeated shapes
8. Attaching and detaching geometry
9. Solving difficult shapes in geometry
10. Scene organization and hierarchy
11. Reusing geometry
12. Creating wires, hoses, and pipes
13. Creative duplication
14. Set dressing concepts
دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید ☺️