آموزش طراحی کاراکتر برای کانسپت آرت از J.Alexander Guillen
Domestika - Character Design for Concept Art by J.Alexander Guillen
طراحی کاراکتر برای کانسپت آرت
آموزش طراحی کاراکتر برای کانسپت آرت از J.Alexander Guillen : در این دوره از سایت اسپانیایی Domestika، با نحوه ایجاد یک قهرمان داستانی با استفاده از تخیل خود آشنا خواهید شد. هنرمند کانسپ آرت،نحوه طراحی کاراکتر با استفاده از کانسپت آرت براساس فانتزی خلق خواهد کرد. این دوره صفر تا صد اسکچ طرح تا خلق یک کاراکتر را از تخیل نشان می دهد.. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش طراحی کاراکتر برای کانسپت آرت :
- جستجوی رفرنس ها
- ویرایش دیجیتالی اسکچ ها
- اتمام اسکچ ها در فتوشاپ
- افزودن رنگ برای بدست آوردن حجم ها
- نکات و ترفند هایی برای اراه بصورت حرفه ایی به مشتری
- استفاده از براش های دیجتال
- بازی با نور و رنگ برای ایجاد محیط مطابق با ظاهر
- طراحی کاراکتر برای کانسپت آرت
عنوان دوره : Domestika – Character Design for Concept Art by J.Alexander Guillen
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.03 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : J.Alexander Guillen
نرم افزار : –
زیرنویس انگلیسی : دارد
Domestika – Character Design for Concept Art by J.Alexander Guillen
J. Alexander Guillen -concept artist specialized in film and videogames who has worked for Filmax Animation, Epic Games or Ubisoft, among others- is very clear that creating a character in concept art is not only designing his appearance, but also, grants personality His work is clearly influenced by his dreams, as they allow him to create universes and characters with a conceptual image based on fantasy.
In this course you will learn to create a character, from the first sketch to the final finish, using classic and digital techniques, taking as a starting point your imagination, forgetting the limits of reality.
The first thing you will do is immerse yourself fully in the world of concept art, diving in search of visual references that will help you create your character.
Next, Alexander will talk to you about the materials he usually uses and show you how he creates the previous sketches, which he will later scan to edit digitally.
Once these sketches are finished, you will start working with them in Photoshop. It will be then when you add the first strokes of color, which will help you obtain volume in the forms.
حجم کل : 0.4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید