بیت گراف
DOMESTIKAIllustratorInDesignآموزشتایپوگرافیشرکت سازندهمحتوای آموزشموشن گرافیکنرم افزار استفاده شده

آموزش طراحی گرافیک برای داستان : هویت های بصری با داستان

Domestika – Graphic Design for Fiction: Visual Identities with Stories

آموزش طراحی گرافیک برای داستان : هویت های بصری با داستان

طراحی گرافیک برای داستان : هویت های بصری با داستان

 

آموزش طراحی گرافیک برای داستان : هویت های بصری با داستان : در این دوره از هنرمند Tom Muller ، نحوه ترجمه کردن داستان قدرتمند به هویت های به یاد ماندنی برند با چرخش روایی با استفاده از Adobe Illustrator و InDesign آشنا خواهید شد.

وی از همکاری خود با Magnum Photos، DC Comics و Sony Pictures و تجربه خود بعنوان یک کارگردان هنری خلاق برای طراحی هویت یک برند از صفر تا صد استفاده کرده است.

در این دوره هنر طراحی گرافیک برای داستان، کشف فرآیند خلاقانه برند X-Men، ایجاد از صفر تا صد یک هویت برند منحر به فرد چون لوگو،تایپوگرافی و رنگ را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • طراحی برای داستان
  • مطالعات موردی
  • ابزار و نرم افزار
  • ایجاد زبان بصری : کانسپت و طراحی
  • بذذسی طراحی لوگو و تایتل
  • طراحی لوگو در Illustrator
  • گسترش زبان ویژوال با تایپ
  • شمای رنگی
  • ساخت طرح جلد
  • نکات و توصیه ها برای طراحان جدید

گراویتی

عنوان دوره : Domestika – Graphic Design for Fiction: Visual Identities with Stories

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 5.18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tom Muller

نرم افزار : Illustrator – InDesign

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Domestika – Graphic Design for Fiction: Visual Identities with Stories

Learn to translate powerful stories into memorable brand identities with a unique narrative spin using Adobe Illustrator and InDesign
Tom Muller’s love for comics started at a young age. Since then, he’s found a way of combining that love with his passion for graphic design, by creating brand identities for iconic fictional titles including Marvel’s X-Men.

He’s collaborated with Magnum Photos, DC Comics, and Sony Pictures, using his experience as a creative director to design cohesive brand identities from start to finish. He aims to infuse his work with powerful narratives, and uses a storytelling approach to his creative process which he calls ‘branding stories and designing fiction.’

حجم کل : 1.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.1 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا