بیت گراف
DOMESTIKAmayaآموزشانیمیشنریگ کردنشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ریگ بندی و دفرمیشن یک کاراکتر از Domestika

Domestika - Rigging and Deformation of a Character

آموزش ریگ بندی و دفرمیشن یک کاراکتر

آموزش ریگ بندی و دفرمیشن یک کاراکتر

 

آموزش ریگ بندی و دفرمیشن یک کاراکتر : در این دوره از سایت اسپانیایی Domestika ، هنرمند Jose Antonio Martín، مدیر فنی کاراکتر ها و ریگر ها ،نحوه زندگی بخشیدن به کاراکتر ها را با روش منحصر به فرد خودش نشان می دهد. ایشان نحوه ایجاد دفرمیشن ریگ یک کاراکتر انسانی را با استفاده از کنترل های دفرمیشن را یاد می دهد.

این یک دوره مقدمه ایی بر ریگ برای انیمیشن است. ترفندهای بی نظیری رو برای دفرمیشن یاد خواهید گرفت. ایشان بصورت دقیق و با جزییات کار ریگ بندی را شرح خواهد داد. سپس وی مفاهیم بنیادی را توضیح خواهد داد که شما باید بدانید چگونه ریگ های دفرمیشن بسیار با کیفیت ایجاد نمایید.

تفاوت بین تقاطع (intersection ) و کاهش حجم ،اتصالات پیچشی،اتصالات کششی و ،اتصالات فشاری ، اعمال اتصالات پیچشی به بازو ها و پاها،ایجاد skinCluster روی سر ،نیم تنه،بازو ها و پاها را یاد خواهید گرفت.  این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Domestika – Rigging and Deformation of a Character

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 5.40 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 27

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Jose Antonio Martin

نرم افزار : Maya

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Domestika – Rigging and Deformation of a Character

One of the most artistic and creative processes that he has to face as rigger is the creation of deformations of the characters, which are very important both in the animation of realistic characters and cartoon characters.

In this course you will learn to create the deformation rig of a human character from the basic deformation controls. This is the continuation of the course of Introduction to rigging for animation , so, If you have done it, you can use the elements created in it. You will learn some tricks to work the deformation, you will add the joints and you will carry out the weighing of the character, learning to define a correct deformation and make his movements more credible.

You will begin by getting to know the work of Jose Antonio Martín, who will tell you about his influences and will tell you exactly what the rigger’s work consists of.

Then he will explain the fundamental concepts that you must know to be able to make quality deformation rigs. You will discover the difference between intersection and loss of volume, you will learn what are Twist Joints, Stretchy Joints and Push Joints.

You will apply the Twist Joints on arms and legs.

Once you have created the complete rig you will start with the deformation and you will create skinCluster on the head, torso, arms and legs, that is, on all the pieces of the 3D model on which you are working.

To finish you will do a general review and you will add the necessary elements so that the movement of your character is as natural as possible.

حجم کل : 3.5 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا