آموزش ایجاد محیط سه بعدی برای فیلم و صحنه سینمایی
Environment Creation for Film and Cinematics
ایجاد محیط سه بعدی
در این آموزش از سایت The Gnomon Workshop ، آرتیست محیط ، Olivier Dubard ، فرآیند ایجاد و ساخت یک محیط از کانسپت تا پایان ، با استفاده از طیف گسترده ایی از نرم افزار ها از قبیل : SketchBook Pro , Maya , Photoshop , ZBrush , Mari , V-Ray و Nuke به شما مراجعین عزیز سافت ساز می آموزد.
مربی دوره ، نحوه ایجاد محیط هنرمندانه برای فیلم و همچنین طرح اولیه 2D را گام به گام به یک شات کامل تبدیل می کند. ایشان ورک فلویش را برای کانسپتینگ ، مدلینگ ، تکسچرینگ ، lookDev ، لایتینگ ، کامپوزیت و مت پینتینگ و نقاشی سریع تشریح می کند. این دوره بی نظیر ، راهنمای خوبی برای هنرمندان محیط که میخواهند تکنیک ها و ترفند های مفیدی یاد بگیرند ، خواهد بود با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- مبانی و اصول
- جمع آوری رفرنس ها
- فاز کانسپت
- فاز ساخت – طرح بندی مدلینگ
- فاز تکسچرینگ
- فاز قبل از کامپوزیت
- مت پینتینگ
- و …
تصاویر این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Creation for Film and Cinematics
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Olivier Dubard
نرم افزار : keyshot , mari , maya , nuke , photoshop , zbrush , sketchbook pro , vray
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Environment Creation for Film and Cinematics
In this workshop, environment artist Olivier Dubard goes through the process of building an environment from concept to finish, using a wide range of software including SketchBook Pro, Maya, Photoshop, ZBrush, Mari, V-Ray and Nuke. These chapters demonstrate what it takes to be a well rounded environment artist for film, as Olivier goes from an initial 2D sketch, to the step-by-step finalizing of a full shot. He explains his workflow for concepting, modeling, texturing, lookDev, lighting, precompositing, paintovers and quick mattepainting. For those looking to explore a professional pipeline for quick and effective environment construction, this title offers a myriad of tips and techniques.
01. Introduction
02. The Fundamentals
03. Gathering References
04. The Concept Phase
05. The Build Phase – Modeling Layout
06. The Texturing Phase
07. LookDev Lighting Process
08. Pre compositing Phase
09. Matte Painting
10. Conclusion
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید