بیت گراف
MARImayaNUKEphotoshopSketchbook ProThe Gnomon WorkshopvrayZBrushآموزشپلاگین استفاده شدهتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمت پینتینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد محیط سه بعدی برای فیلم و صحنه سینمایی

Environment Creation for Film and Cinematics

آموزش ایجاد محیط سه بعدی برای فیلم و صحنه سینمایی

ایجاد محیط سه بعدی

 

در این آموزش از سایت The Gnomon Workshop ، آرتیست محیط ، Olivier Dubard ، فرآیند ایجاد و ساخت یک محیط از کانسپت تا پایان ، با استفاده از طیف گسترده ایی از نرم افزار ها از قبیل : SketchBook Pro , Maya , Photoshop , ZBrush , Mari , V-Ray و Nuke به شما مراجعین عزیز سافت ساز می آموزد.
مربی دوره ، نحوه ایجاد محیط هنرمندانه برای فیلم و همچنین  طرح اولیه 2D  را گام به گام به یک شات کامل تبدیل می کند. ایشان ورک فلویش را برای کانسپتینگ ، مدلینگ ، تکسچرینگ ، lookDev ، لایتینگ ، کامپوزیت و مت پینتینگ و نقاشی سریع تشریح می کند.  این دوره بی نظیر ، راهنمای خوبی برای هنرمندان محیط که میخواهند تکنیک ها و ترفند های مفیدی یاد بگیرند ، خواهد بود  با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • مبانی و اصول
  • جمع آوری رفرنس ها
  • فاز کانسپت
  • فاز ساخت – طرح بندی مدلینگ
  • فاز تکسچرینگ
  • فاز قبل از کامپوزیت
  • مت پینتینگ
  • و …

تصاویر این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Creation for Film and Cinematics

سطح : پیشرفته

زمان کل دوره : 2 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Olivier Dubard

نرم افزار : keyshot , mari , maya , nuke , photoshop , zbrush , sketchbook pro , vray

زیرنویس : ندارد

The Gnomon Workshop – Environment Creation for Film and Cinematics

In this workshop, environment artist Olivier Dubard goes through the process of building an environment from concept to finish, using a wide range of software including SketchBook Pro, Maya, Photoshop, ZBrush, Mari, V-Ray and Nuke. These chapters demonstrate what it takes to be a well rounded environment artist for film, as Olivier goes from an initial 2D sketch, to the step-by-step finalizing of a full shot. He explains his workflow for concepting, modeling, texturing, lookDev, lighting, precompositing, paintovers and quick mattepainting. For those looking to explore a professional pipeline for quick and effective environment construction, this title offers a myriad of tips and techniques.

01. Introduction
02. The Fundamentals
03. Gathering References
04. The Concept Phase
05. The Build Phase – Modeling Layout
06. The Texturing Phase
07. LookDev Lighting Process
08. Pre compositing Phase
09. Matte Painting
10. Conclusion

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.73 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا