FlippedNormalsUnreal EngineZBrushآموزششرکت سازندهطراحی محیطکامپوزیتمتریالمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش اصول طراحی محیط بازی در UE4 و ZBrush

Flipped Normals - Fundamentals of Environment Design for Games

آموزش اصول طراحی محیط بازی در UE4 و ZBrush

اصول طراحی محیط بازی

 

اصول طراحی محیط بازی : بهترین روش برای جدا کردن نمونه کارهاتون از رقبا، داشتن اصول قوی – مفاهیم ماندگار است . در این آموزش از Flipped Normals، با اصول طراحی محیط بازی در نرم افزار Zbrush و UE4 توسط یک هنرمند فوق حرفه ایی آشنا خواهید شد.

ابتدا، اصول کامپوزیشن و ترکیب مناظر را خواهیم داشت، سپس با نگاهی به تاریخ مناظر و نحوه نمایش اصول مختلف شروع می کنیم. سپس با اصول طراحی اشکال و چیدمان جهت ایجاد فضای زیبای بصری و روایت قوی آشنا خواهیم شد.

در ادامه رنگ و نور را به شکل های قبلی اضافه خواهیم کرد و به شناخت نحوه رفتار نور در دنیای طبیعی و همچنین در UE4 خواهیم پرداخت. در ادامه یک متریال اصلی رنگ لوکال را ایجاد میکنیم و به آبجکت های مختلف اعمال خواهیم کرد و نحوه کار با نور را مشاهده میکنیم.

این آموزش برای کسانی که شناخت مناسبی از Unreal Engine 4 دارند و قصد دارند اصول اولیه هنر خود را به سطح بهتری برسانند ، مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گالری این مجموعه :

گراویتی

عنوان دوره : Flipped Normals – Fundamentals of Environment Design for Games

سطح : متوسط و پیشرفته

زمان کل دوره : 4.18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 8

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Tyler Smith

نرم افزار : Unreal Engine, ZBrush

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Flipped Normals – Fundamentals of Environment Design for Games

The best way to set your portfolio apart from the competition is to have strong fundamentals – timeless concepts. What you’re learning in Fundamentals of Environment Design for Games will stay with you for the rest of your career.

Composition and Shapes

We’ll start by going over the fundamentals of landscape composition. Starting with looking at the history of landscapes and how the different fundamentals came to be represented. Looking into what tools 3D game art can provide to accelerate these fundamentals. Then practicing with basic shape design and arrangement to understand how to best set a space with both a strong visual aesthetic and a strong narrative.
Light and Color

Learn how to apply color and light to the shape composition made in the previously. Starting with a basic understanding of how light behaves both in the real world and in UE4. Followed by creating a basic local color master material and applying different versions to objects to see how it works with light. Concluding with bringing all the elements together to create a strong final environment that holds both visual appeal and a strong sense of depth and narrative.
Your Teacher

Skill Level

Fundamentals of Environment Design for Games is perfect for students who have a decent understanding of Unreal Engine 4 and wants to take their art to the next level by going back to the fundamentals.

حجم کل : 4.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.73 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا