بیت گراف
mayaSubstance PainterZBrushآموزشپست پروداکشنتکسچرینگحجاریرندرینگمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شدهنورپردازی

راهنمای کامل مبتدیان برای ایجاد موجود برای بازی

flippednormals - Beginner’s Guide to Creature Creation for Games

راهنمای کامل مبتدیان برای ایجاد موجود برای بازی

راهنمای کامل مبتدیان برای ایجاد موجود برای بازی

 

راهنمای کامل مبتدیان برای ایجاد موجود برای بازی : اگر مبتدی هستید و قصد دارید یک شخصیت بازی ایجاد کنید و آن را به انجین بازی ببرید، این دوره برای شماست.در این دوره از nexttut-education، هنرمند Abraham Leal، در 31 ساعت، با نحوه بازسازی یک کاراکتر سه بعدی از یک کانسپت آشنا می شوید. این دوره برای هنرمندان سطح مبتدی که علاقه به یادگیری نحوه ساخت کاراکتر ها برای بازی می باشند، مناسب است.

تمامی مراحل لازم برای ساخت آناتومی،لوازم،توپولوژی آماده انیمیشن،یووی ،تکسچرینگ و متریال مورد نیاز برای ایجاد یک ظاهر حرفه ایی در Unreal Engine 4 پوشش داده می شود . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش ایجاد موجود برای بازی :

  • مدلینگ در Maya
  • حجاری در Zbrush
  • آناتومی
  • ریتوپولوژی
  • یووی مپینگ
  • تکسچرینگ در Substance Painter
  • رندرینگ با Unreal Engine 4
  • نورپردازی سینمایی
  • پست پروداکشن در Photoshop

گالری دوره :

گراویتی

عنوان دوره : flippednormals – Beginner’s Guide to Creature Creation for Games

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 31.30 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 133

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Abraham Leal

نرم افزار : Maya – Substance Painter – ZBrush – Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

flippednormals – Beginner’s Guide to Creature Creation for Games

INSTRUCTOR
My name is Abraham Leal, I am 3D Artist and producer and I have 8 years of experience in the industry. Currently I lead my own studio Critical Hit where we design and produce projects for the entertainment Industry.

WHAT YOU CAN DO AT THE END
At the end of this course, you will able to recreate a 3D Character from a concept. You will understand all the necessary steps to create the Anatomy, Props, Animation Ready topoloogy, UVs, Textures and Materials needed for a final professional look in Unreal Engine 4.

WE WILL BE COVERING
Maya Modelling
Zbrush Sculpting
Anatomy
Retopology
UV Mapping
Texturing
Rendering with Unreal Engine 4
Cinematic Lighting
Post Production
I will start the course by teaching you the basics of Maya and Zbrush. We will then jump into creating our high poly Character as well as all the props and weapons. We will then jump to Maya and Retopologize everything to meet the game engines guidelines. After that we will texture our character in substance painter using several of my favorite techniques. To finalize we will create a small scene using Unreal Engine 4 and we will add some cinematic lighting to our project.

حجم کل : 16.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا