مقدمه ای بر 3ds max از FlippedNormals
FlippedNormals - Introduction to 3ds max
مقدمه ای بر 3ds max
در این دوره مقدمه ای بر 3ds max از هنرمند Emiel Sleegers، در 12 ساعت آموزش با کیفیت بالا، همه چیزهای مورد نیاز برای شروع به کار در تری دی مکس را از مدلینگ سه بعدی،شبیه سازی،یووی آنرپینپ تا ریگبندی،دفرمر ها، ساخت متریال،نورپردازی و استفاده از آرنولد برای رندرینگ را یاد خواهید گرفت. در پایان شناخت کاملی از نحوه استفاده عملی از مکس در پروژه های خود را کسب خواهید کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- ناویگیشن و اینترفیس
- نصب اسکریپت
- ابزارهای حرکت و ویرایش Pivot
- خصوصیات آبجکت
- ابزارهای مدلینگ
- مادیفایر ها
- ورک فلوی غیر مخرب
- تقسیم بندی مش ها
- مادیفایر دفرم
- تقارن و آینه
- منحنی ها
- ابزارهای حل مسائل
- بولین،پاکسازی مش
- کپی،نمونه برداری،آرایه
- ابزارهای ریتوپولوژی
- بهینه سازی خودکار
- شبیه سازی آبجکت و پارچه
- اصول یووی آنرپینگ
- کار با TexTools
- ریگ بندی و پوست دهی
- تنظیمات رندر و نورپردازی
- آموزش ساخت متریال پیشرفته
- توابع ویژه متریال
- دوربین ها
- بیک در تری دی مکس
- ایجاد بطری معجون در 4.5 ساعت بصورت ریل تایم
گالری مجموعه :
عنوان دوره : FlippedNormals – Introduction to 3ds max
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 12.5 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 65
سال آموزش : 2021
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Emiel Sleegers
نرم افزار : 3ds max
زیرنویس انگلیسی : ندارد
FlippedNormals – Introduction to 3ds max
With over 12 hours of high-quality training, you’ll learn everything you need to know to get started with 3ds Max! Learn 3D modeling, simulations, UV unwrapping, rigging, deformers, material creation, lighting, and using Arnold for rendering.
CHAPTER LIST
Part 1 – Learning 3DS Max
00 – Intro
01 – Interface
02 – Navigation
03 – Saving
04 – Outliner And Layer Editor
05 – UI Hotkey and Toolbar Customization
06 – Installing Scripts
07 – Creating Primitives
08 – Movement Tools and Pivot Editing
09 – Editable Poly
10 – Object Properties
11 – Selection
12 – Hide and Isolate
13 – Modeling Tools
14 – Modifiers
15 – Non-Destructive Workflow
16 – Mesh Subdividing
17 – Deform Modifiers
18 – FFD
19 – Symmetry and Mirror
20 – Curves
21 – Lathe Extrude Sweep
22 – Snapping
23 – Weighted Normals
24 – Problem Solving Tools
25 – Booleans
26 – Mesh Cleanup
27 – Copy, Instance, and Array
28 – Merging and Linking
29 – Retopology Tools
30 – Auto Optimization
31 – Object Simulation
32 – Cloth Simulation
33 – Uv Unwrapping Basics
34 – TexTools
35 – Automated Uv Unwrapping
36 – Basic Material Creation
37 – Importing Exporting and Merging
38 – Fixing Common Problems
39 – Rigging and Skinning
40 – Animation Basics
41 – Render Settings
42 – Render Lighting
43 – Advanced Material Creation
44 – Bump and Displacement
45 – Special Material Functions
46 – Cameras
47 – Baking In 3Ds Max
48 – Handy Scripts
49 – Vertex Painting
Part 2 – Creating the Potion Bottle
01 – Creating the Bottle Mesh
02 – Creating the Rubber Straps
03 – Creating the Cork Part 1
04 – Creating the Cork Part 2
05- Creating the Leather Some Part 1
06 – Creating the Leather Some Part 2
07 – Creating the Feathers Part 1
08 – Creating the Feathers Part 2
09 – Creating the Straps
10 – Positioning the Model
11 – Setting Up the Lighting
12 – Creating the Materials Part 2
13 – Creating the Materials Part 3
14 – Creating the Materials Part 4
15 – Final Polish
حجم کل : 4.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋