ArnoldFlippedNormalsmayaآموزشپلاگین استفاده شدهرندرینگشرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش مقدمه ای بر آرنولد در Maya 2018 از شرکت FlippedNormals

FlippedNormals - Introduction to Arnold

آموزش مقدمه ای بر آرنولد

آموزش مقدمه ای بر آرنولد

 

در این آموزش مقدمه ای بر آرنولد از شرکت FlippedNormals، هر چیزی که نیاز دارید در مورد آرنولد در نرم افزار مایا و ایجاد رندر های خیره کننده را یاد خواهید گرفت. تئوری آرنولد و چگونگی بهینه سازی سریع و کارآمد رندر ها را آموزش می بینید. با آرنولد شما میتوانید زمان کمتری را صرف نگرانی در مورد مسائل تکنیکی و زمان بیشتری صرف ایجاد رندر های بسیار زیبا کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

4 ساعت آموزش با کیفیت : نحوه نصب شیدرهای سفارشی ، نحوه کار ورک فلوی خطی در آرنولد ، استفاده از cryptomattes، استفاده از render view ، تنظیم یک محیط lookdev سفارشی و … .

مبتنی بر پروژه : نحوه نورپردازی و سایه زنی یک صحنه ، ترکیب همه اصول یاد گرفته را خواهید آموخت.

محیط Lookdev : یکی از مهترین قسمت های شیدینگ داشتن محیط Lookdev تمیز و موثر است. نحوه تنظیم کردن ، مطمئن بودن از اینکه شیدرها در هر تنظیم نوری کار میکند و … را یاد میگیرید.

استاد شدن در شیدر های آرنولد : به صورت عمقی شیدر های آرنولد تدریس داده میشه . نحوه کار با شیدر ها به شیوه فیزیکی، کار با IOR و فلزات و … .

مدرس دوره : Zeno Pelgrims هنرمند با استعدادی است که دانش و اطلاعات عمیقی از شیدر ها ، انجین های رندر و نحوه عملکرد نور را دارد . ایشان همچنین بنیان گذار shaders.xyz – کمپانی متمرکز روی شیدینگ.

عناوین اصلی آموزش مقدمه ای بر آرنولد :

  • تئوری آرنولد
  • تنظیمات رندر
  • مپینگ Mip و ورک فلوی خطی
  • AlShaders
  • Render View
  • StandardSurface
  • محیط Lookdev
  • شیدینگ قوطی ، لوله و نوار
  • منحنی
  • سایه های مات
  • تنظیمات رندر Cryptomatte
  • نورها
  • دوربین
  • گروه های نوری
گراویتی

تصاویری از آموزش مقدمه ای بر آرنولد :

عنوان دوره : FlippedNormals – Introduction to Arnold

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.55 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 18

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Zeno Pelgrims

نرم افزار : Maya – Arnold

زیرنویس : ندارد

FlippedNormals – Introduction to Arnold

In this Introduction to Arnold series, you’ll learn everything you need to know about using Arnold for Maya and how to create stunning renders. Learn the theory of Arnold and how to optimize it to get fast and efficient renders. With Arnold, you can spend less time worrying about technical issues and more time making beautiful images.

Quality Training

With almost 4 hours of quality Arnold training, you’ll be ready to start your own projects right away. Learn how to install custom shaders, how linear workflow works in Arnold, using cryptomattes, using the render view, setting up a custom lookdev environment and much more!

Project Based

Introduction to Arnold is heavily project based. The beginning of the series will cover the theory, while the second part will guide you through a project. You’ll learn how to light and shade a scene, combining all the principles you’ve learnt so far.

Lookdev Environment

One of the most important parts of shading is having a clean and effective lookdev environment. Zeno will guide you through how to he sets up his lookdev environments – and how to make sure your shaders will work in any light setup. A good lookdev environment is one of a shading artist’s most useful tools.

Master Arnold Shaders

The Arnold shaders are covered in-depth, where advanced topics will be covered. Learn about how work with the shaders in a physically based manner, how IOR and metalness works, and much more. Once you understand how the shaders work, you can create every material you can imagine.

About your Instructor

Zeno Pelgrims is an incredibly talented artist and instructor with a deep knowledge of shading, render engines and how light operates. He’s worked as lead shading artist and now currently working at Animal Logic in Vancouver as a shading artist. Zeno is also the founder of shaders.xyz – a community focused around shading. You can check out Zeno’s beautiful work on his Personal Website.

Chapter List

01 – Introduction
02 – Arnold Theory
03 – Render Settings
04 – Linear Workflow & Mip Mapping
05 – AlShaders
06 – Render View
07 – StandardSurface
08 – Lookdev Environment
09 – Shading of the Can
10 – Shading of the Tubes
11 – Shading of the Tape
12 – Curves
13 – Shadow Mattes
14 – Cryptomatte Render Settings
15 – Lights
16 – Camera
17 – Stand-ins
18 – Light Groups

Related Products

The FlippedNormals Lighting Scenes 2.0 is the perfect companion to Introduction to Arnold. Drag and drop your models into 20 pre-made custom light setups to make it look stunning and professional in seconds.

حجم کل : 1.7 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 1.8 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا