FlippedNormalsMarmoset ToolbagSubstance Painterآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

مقدمه ایی بر بیکینگ تکسچر در Substance Painter 2020 و Marmoset Toolbag

FlippedNormals - Introduction to Texture Baking

مقدمه ایی بر بیکینگ تکسچر در Substance Painter 2020 و Marmoset Toolbag

مقدمه ایی بر بیکینگ تکسچر

 

مقدمه ایی بر بیکینگ تکسچر در Substance Painter 2020 و Marmoset Toolbag : این دوره از هنرمند Charlie “Chunck” Trafagander، نحوه بیک مپ های بی عیب و نقص برای مدلهای بازی را یاد می گیرید. در پایان با بیک هر نوع مدلی بصورت حرفه ایی آشنا می شوید.این دوره تکنیک هایی که در هر استودیو بازی بزرگ و کوچک استفاده میشود را نشان می دهد.

این دوره تکنیک هایی چون ray cages،لینک دهی مش،لبه های نرم و سخت،high و low poly، شل های تکراری،مش های exploding ،هندسه شناور،فرمتهای نرمال مپ و موارد دیگر را پوشش می دهد.همچنین نحوه برطرف کردن بیک های بد را نیز می آموزید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : FlippedNormals – Introduction to Texture Baking

سطح : مبتدی

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 16

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Charlie “Chunck” Trafagander

نرم افزار : Substance Painter – Marmoset Toolbag

زیرنویس انگلیسی : ندارد

FlippedNormals – Introduction to Texture Baking

Learn how to bake flawless maps for your game models with this ultimate introduction. By the end of Introduction to Texture Baking, you’ll know how to bake every kind of model you’ll encounter professionally. The techniques you’ll learn are used by every game studio, from small indie studios to big AAA productions.

PERFECT BAKES EVERY TIME
We identify what kinds of textures we can bake, why we may want to bake them, and possible use-cases for each later down the pipeline. While baking allows us to capture a significant amount of detail, knowing what certain textures do and how we could use them is important.

PROFESSIONAL TECHNIQUES
Learn techniques normally reserved for the big studios in Introduction to Texture Baking. We cover ray cages, mesh linking, hard and soft edges, high and low poly, duplicated shells, exploding meshes, floating geometry, normal map formats, and much more! You’ll also learn how to fix bad bakes, a skill every professional needs to know. Included are also exercises for you to do in order to get perfect bakes every time.

YOUR INSTRUCTOR
Charlie “Chunck” Trafagander is a Freelance Game Artist, Indie Dev, Tutorial-Maker, and in general a curious mind. Having worked for a few Indie developers, he has been able to touch most roles in game development, which he also likes to break down in various formats on his YouTube channel “Get Learnt”.

حجم کل : 1.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.55 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا