3ds maxFlippedNormalsMarmoset ToolbagTopoGunZBrushآموزشحجاریرندرینگساخت بازیشرکت سازندهطراحی کاراکترطراحی لباس و پارچهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش مدلینگ کاراکتر برای بازی در Zbrush و 3ds Max

Flippednormals – Modeling characters for games

آموزش مدلینگ کاراکتر

آموزش مدلینگ کاراکتر

 

در این آموزش مدلینگ کاراکتر از سایت Flippednormals ، همه چیزهایی که برای دانستن طراحی کاراکتر برای بازی نیاز دارید را خواهید شناخت. مربی دوره Gavin ،همه مراحل مورد نیاز رو برای تبدیل شدن به بهترین هنرمند بازی را خواهید دانست. 5 ساعت آموزش با کیفیت ، صفر تا صد شروع به مدلینگ بازی سازی را پوشش می دهد. از نرم افزار های ZBrush 4R8 ، TopoGun 2.0 ، 3ds Max 2016 و Marmoset Toolbag استفاده می کنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

طراحی کاراکتر : یک از سخت ترین مرحله هر کاراکتری ، طراحی آن است . Gavin تمامی روند و فرآیند طراحی کاراکتر از ایجاد یک backstory تا تکنیک های اسکالپتینگ پیشرفته را نشان می دهد.

توپولوژی : نحوه توپولوژی صورت را با استفاده از نرم افزار Topogun یاد می گیرید.

لباس و سبک آن : ساخت لباس و استایل آن همیشه کار دشواری بوده است . نحوه استفاده از Insert Mesh Brushes در زیبراش برای تسریع بخشیدن ساخت دکمه ها و زیپ ها را یاد خواهید گرفت.

ارائه کار شما : در پایان نحوه ارائه کارتون رو به عنوان یه حرفه ایی با استفاده از Marmoset Toolbag را می آموزید .

نهایی سازی کاراکتر : دادن نگاه منحصر به فرد به یک کاراکتر استاندارد صنعتی – آماده برای یک بازی AAA را آموزش می بینیم.

عناوین اصلی آموزش مدلینگ کاراکتر :

  • کار از یک مش پایه
  • اسکالپتینگ یک صورت
  • حجاری بازو ها
  • اسکالپ کردن لباس ها
  • اسکالپتینگ زره
  • جزییات دهی به مدل
  • اسکالپ موی کاراکتر
  • رتوتوپولوژی جلیقه و صورت
  • مباحث توپولوژی
  • رندر کار در مارموست
گراویتی

تصاویری از آموزش مدلینگ کاراکتر :

عنوان دوره : Flippednormals – Modeling characters for games

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 13

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Gavin 

نرم افزار : ZBrush 4R8 ، TopoGun 2.0 ، 3ds Max 2016 ، Marmoset Toolbag

زیرنویس : ندارد

Flippednormals – Modeling characters for games

In this game art tutorial, you’ll learn everything you need to know in order to model high-end characters for games. Gavin will take you through all the steps and will guide you on your journey to becoming a better game artist. There’s more than 5 hours of quality training in this series, covering everything you need to know in order to get started with modeling for games.

Character Design
One of the hardest aspects of any character is the character design phase. Gavin covers his entire thought process when it comes to the character design – from creating a backstory, to in-depth sculpting techniques.

Topology
Learn how to do efficient face topology using Topogun. Gavin goes through all the steps, showing you how to make clean and good topology – which is ready for AAA games.

Clothing and Costume
Making clothing and costumes is always incredibly tricky to get right, but after watching this series, you’ll feel a lot more comfortable starting your own costumes. Learn how to use Insert Mesh Brushes in ZBrush to speed up making zippers and buttons.

Presenting Your Work
At the end of the series, you’ll learn how to present your work in a professional manner, using Marmoset Toolbag. A good presentation can really make a huge difference, and the skills you learn will make your work shine.

Final Character Included
Get a unique look into an industry standard character – ready for an AAA game. One of the best ways to learn is to look through scene files where you can reverse engineer the choices made. You’ll have access to all the final files created by Gavin Goulden –  including the final low poly character, the generic base mesh and the high poly ZBrush file.

Industry Veteran
Currently working as a Lead Character Artist at Insomniac Games, Gavin Goulden is one of the most veteran game artists out there today! He worked as a lead artist on Bioshock Infinite and has a heavy resume under his belt. Check out more of Gavin’s amazing work on his ArtStation page.

Software Used
ZBrush 4R8
TopoGun 2.0
3ds Max 2016
Marmoset Toolbag

Files Included
Final ZBrush Project File
Low Poly Final Model
Generic Base Mesh
Marmoset Project

Chapter List
00 – Intro
01 – Working From a Base Mesh
02 – Additional Base Mesh Work
03 – Sculpting the Face
04 – Sculpting the Arms
05 – Sculpting Clothing
06 – Sculpting Armor
07 – Detailing the Model
08 – Hair Sculpting
09 – Retopology of the Vest
10 – Retopology of the Face
11 – Topology Discussion
12 – Presenting your work in Marmoset

More Game Tutorials
Learn more about making Characters for Games with the other series from Gavin Goulden. These will really take your game art to the next level!

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 3.30 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا