آموزش حجاری موجود بیگانه در Blender 2.8
FlippedNormals – Sculpting an Alien in Blender 2.8
آموزش حجاری موجود بیگانه
آموزش حجاری موجود بیگانه : در این دوره آموزشی FlippedNormals، در مورد نحوه کار با ورک فلوی حجاری کانسپت معمولی در Blender 2.8 صحبت خواهیم کرد. هر آنچه که در طی 13 سال گذشته آموخته ام ، با روشی ساده و قابل هضم آموزش می دهم. این دوره 2 ساعت و نیمی ، برای کاربران مبتدی و متوسطه مناسب می باشد.
با بسیاری از اشتباهات رایج مبتدیان که در هنگام حجاری و اسکالپ مواجه می شوند ، آشنا و راه حلش را یاد خواهیم گرفت. با ابزارهای رایج و ضروری برای ساخت یک اسکالپ جذاب و واقعی آشنا می شویم. ایدهها و مفاهیمی که اصول و چگونگی کاربرد آناتومی صورت کاراکتر بیگانه را پوشش میدهد،تمرکز می کنیم.
این مجموعه بصورت ریل تایم و فیلم تایم لپس می باشد. بخش تایم لپس ، جنبه های تکراری اسکالپ را نشان می دهد. بنابراین همه چیز برای شما مناسب است که بهترین تجربه آموزشی ممکن را داشته باشید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- اصول جامع اسکالپتینگ
- تخریب اسکالپ در Blender
- نزدیک شدن به بوم خالی (Blank Canvas)
- تولید اسکالپ پالایش شده
- استفاده از Voxel Remesher
- پالایش اشکال داخلی
- افزودن جزییات عالی
- لباس سریع برای موجود بیگانه
- عدم تقارن و نهایی سازی
گالری این آموزش :
عنوان دوره : FlippedNormals – Sculpting an Alien in Blender 2.8
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 2.38 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : –
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : ندارد
FlippedNormals – Sculpting an Alien in Blender 2.8
In this series, we’ll be discussing a typical concept sculpt workflow within Blender 2.8.
With more than 2.5 hours of content, we’ll be covering topics both beginners and intermediate artists will benefit from.
We’re applying everything we’ve learned over the past 13 years and simplifying it in an easy to follow and digestible format.
TAILORED FOR BEGINNERS
We’ll be tackling a lot of common mistakes beginners tend to make when sculpting. As well as give you the tools you need to be able to approach a ‘blank canvas’ and in the end create something that looks appealing and realistic.
EASY TO UNDERSTAND APPROACH TO FUNDAMENTALS
Many of the ideas and concepts we cover, focus on fundamentals and how you can apply the anatomy of the face to an alien character.
We share many similarities, and once that clicks, you will be able to tweak and adjust the anatomy of your own concepts.
This series is fully narrated and is a mix of real-time and time-lapsed footage. The time-lapsed parts tend to be the more repetitive aspects of sculpting. So everything is tailored to give you the best possible learning experience.
WHAT YOU’LL LEARN
Solid Sculpting fundamentals
Demystify sculpting in Blender
Approaching a ‘Blank Canvas’
Produce a refined sculpt
CHAPTER LIST
Chapter 01 – From Sphere to base
Chapter 02 – Using Voxel Remesher
Chapter 03 – Refine the Internal Shape
Chapter 04 – Adding Secondary Details
Chapter 05 – Refine Our Detail Level
Chapter 06 – Adding Fine Details
Chapter 07 – Creating More Detail
Chapter 08 – Quick Costume for Silhouette
Chapter 09 – Asymmetry and Finalizing
Chapter 10 – Bonus ZBrush Chapter
حجم کل : 1.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)