آموزش Trim Sheets برای هنرمندان بازی
FlippedNormals - Trim Sheets for Game Artists
آموزش Trim Sheets برای هنرمندان بازی
در این آموزش Trim Sheets برای هنرمندان بازی از FlippedNormals ، با مفهوم Trim Sheet چیست، چرا و چگونه جهت توسعه محیط و دارایی بازی از آن استفاده کنیم ، آشنا خواهیم شد. در طول 4.5 ساعت به معرفی مفهوم Trim Sheet برای گرفتن رندر بسیار با کیفیت از داراییهای محیط کامل خود و پایپ لاین خواهیم پرداخت.
در این دوره با تریم شیت ها ، نحوه تبدیل شدن آنها به یک جعبه ابزار قدرتمند،زمان استفاده از آنها و نحوه ساخت صحیح و آنرپ دارایی ها با استفاده از این منابع تکسچر را یاد خواهید گرفت. رویه موضوع مهمی در این آموزش خواهد بود و این امکان را میدهد تا قدرت متریال های پارامتریک سفارشی را در Substance Designer استفاده کنیم.
این دوره برای کابران سطح متوسط مناسب است. توصیه می شود که با مباحث مدلینگ ، یووی آنرپینگ و اصول ایجاد متریال در Substance Designer آشنایی داشته باشید. در این دوره از برنامه های Blender،Substance Designer و Affinity Photo استفاده شده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : FlippedNormals – Trim Sheets for Game Artists
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 4.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 12
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : –
نرم افزار : Blender, Substance Designer
زیرنویس انگلیسی : ندارد
FlippedNormals – Trim Sheets for Game Artists
Learn the “What, Why and How” of trim sheets to get you started quickly developing high quality environment assets as a studio Environment Artist! During this 4.5 hour course, you will go from being introduced to the concept of trim sheets to capturing a high quality render of your completed environment assets, and the entire pipeline in between!
Essential for Environmental Artists
Familiarise yourself with what trim sheets are, and just how much of a powerful tool they become to an Environment Artist’s toolkit. You will learn when to use trim sheets and how to properly build and unwrap your assets to utilize these texture resources.
Procedural Freedom
Procedurality will be a big topic in this series, allowing us to harness the power of custom parametric materials within Substance Designer. By developing our trim sheets with procedural flexibility in mind, we will effectively open up our designs for endless reusability, further expanding the use-cases of our assets and our resourcefulness as an Environment Artist.
Your Instructor
Charlie “Chunck” Trafagander is a Freelance Game Artist, Indie Dev, Tutorial-Maker and in general a curious mind. Having worked for a few Indie developers, he has been able to touch most roles in game development, which he also likes to breakdown in various formats on his YouTube channel “Get Learnt”.
Skill Level
This tutorial series is considered an intermediate level course. While not essential, it is recommended that the viewer already be familiar with modeling, UV unwrapping and basic material creation within Substance Designer to be able to confidently follow along with no difficulty.
Use Any 3D Software
You can follow along in any 3D software! While Blender is used in this Trim Sheets tutorial series, the concepts are completely software agnostic. You can follow using Blender, Maya, Cinema 4D, 3ds Max, Houdini and more!
حجم کل : 2 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋