آموزش یووی مپینگ برای بازی با Chunck Trafagander
FlippedNormals – UV Mapping for Games with Chunck Trafagander
آموزش یووی مپینگ برای بازی
در این آموزش یووی مپینگ برای بازی از FlippedNormals، هنرمند Chunck Trafagander، رایجترین نکاتی که در هنگام یووی مپینگ برای بازی باید انجام بدهیم را نشان خواهد داد. مهم نیست که در کدام فاز از توسعه بازی هستید، اگر با مدلهای سه بعدی تعامل داشته باشید، باید با موضوع یووی مپینگ آشنایی داشته باشید.
یووی مپینگ چیست ؟ چرا از آن استفاده می کنیم ؟ آیا باید مدلهای خود را به یووی مپ تبدیل کنیم ؟ اگر میخواهید جواب این پرسش ها را بدانید،این دوره برای شماست. یووی مپ ها در همه جا هستند و به ما اجازه ذخیره و تهیه مدلهای خود را با طیف وسیعی از داده های مهم می دهند.
با آنها ما دارایی های بازی خود را بهینه خواهیم کرد. این دوره برای مبتدیان کامل و هنرمندانی که نحوه استفاده از نرم افزار های سه بعدی را میدانند ، مناسب است. از بلندر استفاده میکنیم اما میتوانید روش ها را در هر برنامه ایی اعم از مایا،تری دی مکس،سینمافوردی ، مودو،Rizom و دیگر برنامه ها استفاده کنید. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
گالری این مجموعه :
عنوان دوره : FlippedNormals – UV Mapping for Games with Chunck Trafagander
سطح : مبتدی
زمان کل دوره : 2 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 13
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Chunck Trafagander
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : ندارد
FlippedNormals – UV Mapping for Games with Chunck Trafagander
In UV Mapping for Games we’ll tackle, in great depth, one of the most common pain-points that all 3D artists have: UV Mapping. No matter which area of game development you are in, if you interact with 3D models you will need to know about UV mapping – even if only at a fundamental level.
“What is UV mapping, why do we use it? Do I have to UV map my models?“ Starting by answering “what” UV maps are, we will answer each one of these questions – as well as answering others that you didn’t know you had!
Optimization
UV maps are everywhere and allow us to store and provide our models with a wide array of important data. Through this series, we will learn how to unlock that potential and build efficient, optimized UV maps for any game asset we wish to create!
Texel Density
In order to provide our models with high-quality textures, we need to ensure their UV maps are as best as they can be. One tool that all professional artists and teams use is the concept of “texel density”, and how it can bring consistency to a project.
UV Workflow
In UV Mapping for Games, we will explore several topics hands-on to quickly get comfortable with applying the theory we’ve learned. While all models operate on the same underlying UV theory, we will discover that some models will require different approaches than others and that some models may work in very similar ways as well.
Skill Level
UV Mapping for Games is for complete beginners to UV mapping and for artists who know how to operate their 3D software of choice.
Software Used
While Blender is used to present the concepts of UV Mapping, this tutorial series is entirely software agnostic. You can follow along using Maya, 3ds Max, Blender, Cinema 4D, MODO, Rizom, or any other 3d software which supports UV mapping.
حجم کل : 1 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋