آموزش ساخت مبلمان با تکسچرهای Trim از Level Up Digital
ArtStation - Furniture Creation with Trim Textures | Max Kutsenko
آموزش ساخت مبلمان تکسچرهای Trim
آموزش ساخت مبلمان با تکسچرهای Trim : این دوره از هنرمند Max Kutsenko ، تکنیک های حرفه ایی و متخصص برای ایجاد تریم شیت های همه کاره برای استفاده در انواع دارایی را در نرم افزار های Substance Designer ، Substance Painter و Marmoset یاد می دهد. ایشان نحوه ساخت اشکال پیچیده با جدیدترین نودهای spline و فرآیند گام به گام ساخت یک کمد عتیقه واقع گرایانه را نشان می دهد.
این آموزش نحوه آنالیز تصاویر رفرنس ، ساخت هندسه ، تنظیم لایوت تریم در سابستنس دیزاینر ، فرآیند ساخت یک متریال چوبی و یک متریال پوشش محافظ ، نحوه استفاده از بلندماسک برای ترکیب دو تکسچر ، افزودن جزییات باورنکردنی به دستگیره های در ، استفاده از تکنیک Parallax Occlusion در مارموست برای دستیابی به عمق بیشتر و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : ArtStation – Furniture Creation with Trim Textures | Max Kutsenko
سطح : مبتدی تا متوسط
زمان کل دوره : 21 ساعت
تعداد فایل ها : 64
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Max Kutsenko
نرم افزار : Substance Designer ، Substance Painter – Marmoset
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
ArtStation – Furniture Creation with Trim Textures | Max Kutsenko
Dive into this in-depth tutorial by Ubisoft artist Max Kutsenko, and learn expert techniques for how to create versatile trim sheets to be applied towards a variety of assets. Follow along as Max demonstrates how to create intricate shapes using Designer’s newest spline nodes, and takes you step-by-step through his process for creating a realistic antique dresser.
In this tutorial, you will learn how to analyze references, build the geometry, and setup trim layouts in Designer. Max shares his process for how to build a base wood material and a protective coating material, as well as how to use a blend mask to combine the two seamlessly. Then jump into Painter and learn how to add incredible details to door handles, and finally, render in Marmoset using the Parallax Occlusion technique to achieve extra depth.
About the Instructor
Max Kutsenko is a material artist from Estonia, who works at Ubisoft in Barcelona. An expert in Substance Designer, Substance Painter, and Houdini, his materials are featured on multiple CG content libraries such as textures.com and gametextures.com.
Contents
- 21 hours of training
- References
- 1440 Resolution
Chapters
- Reference
- Geometry
- SD Setup
- Spline Introduction
- Photoshop Fix
- Knight Shape
- Wolf Shape
- Snakeman Shape
- Trim Assembly
- Corner Piece
- Bottom Piece
- Top Piece
- Horizontal Planks
- Legs
- Vertical Planks
- Surface Wear
- Wood Base Shape
- Wood Color
- Wood Surface Detail
- Wood Material Setup
- Varnish Color
- Varnish Surface Detail
- Varnish Material Setup
- Door Knob Geometry
- Door Knob Texturing
- Door Knob Material Setup
- Blend Mask
- Dirt Mask
- Render
- Parallax
Software Used
- Substance Designer
- Substance Painter
- Marmoset
Level
Beginner to Intermediate
Prerequisite
Basic knowledge of software used
حجم کل : 6.5 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : [email protected] telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋