آموزش نورپردازی و رندرینگ با آرنولد Arnold
Real World Lighting and Rendering with Arnold
نورپردازی و رندرینگ با آرنولد
Solid Angle’s Arnold یکی از بهترین انجین های رندر جلوه های ویژه در صنعت می باشد. از آنجا که اولین نسخه ش در سال 1999 منتشر شد ، آرنولد در آگهی های تبلیغاتی ، انیمیشن ها و فیلم های بی شماری مورد استفاده قرار گرفت.
آرنولد راه حل کامل و جامعی Ray Traced / Global Illumination ، مبتی بر فیزیک است و از تکنیک مسیریابی Monte Carlo بهره میبرد. این رویکرد، آرنولد را قادر می سازد که هندسه های بسیار بزرگ را به سرعت و کارآمد مدیریت کند ، برخلاف سایر انجین های رندر که نیاز به کش کردن Photon Maps یا Point Clouds قبل از اینکه رندر بتواند شروع کند ، دارند.
برای هر هنرمند نورپرداز ، Look Dev ، سوپروایزور سی جی ، سرپرست ، آرنولد یکی از مهمترین ابزارها برای یادگیری و استاد شدن است. در طی دوره « نورپردازی و رندرینگ با آرنولد » از FXPHD ، تمام زمینه های اصلی نرم افزار از جمله : نورپردازی، شیدر ها ، دوربین ها ، ذرات و Volumetrics ، مو و خز ، و تنظیمات رندر ،AOV و تعدای از نواحی فنی مثل استفاده از فایلهای tx ، ass و log را تحت پوشش قرار می دهیم.
در پایان این دوره آموزشی ، شناخت دقیقی از آرنولد و نحوه تولید رندرهای بسیار زیبا با سرعت هر چه تمامتر و به صورت کارآمد را فرا میگیرید.با سافت ساز همراه باشید.
پیش نمایش دوره نورپردازی و رندرینگ با آرنولد :
عنوان دوره : FXPHD – ARN201: Real World Lighting and Rendering with Arnold
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : –
نرم افزار : Arnold – Maya
زیرنویس : ندارد
FXPHD – ARN201: Real World Lighting and Rendering with Arnold
Solid Angle’s Arnold is one of the visual effects industry’s top render engines. Since it’s initial release in 1999 Arnold has been used on countless commercials, feature animations and movies. It was the sole renderer used on Gravity, and primary renderer on Pacific Rim, Star Trek into Darkness and The Lone Ranger, as well as being used for large sections of Elysium, Iron Man 3, and Thor: The Dark World.
Arnold is a full Ray Traced / Global Illumination solution, Physically-Based and utilizes Monte Carlo Path Tracing technique. This brute force approach enables Arnold to handle very large geometry sets quickly and efficiently, unlike other renderers which need to cache out Photon Maps or Point Clouds before the render can even begin. For example Arnold rendered upwards of 1 million lights (for the TV show ‘Skins’, VFX by The Mill) and a staggering 5 trillion polygons for the space station in Elysium (VFX by Whiskey Tree).
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 86%
86%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید