آموزش پیشرفته Particles در Cinema 4D
FXPHD - C4D222 Cinema 4D Particles Masterclass
Particles در Cinema 4D
در این دوره از سایت FXPHD ، وارد ابزار های particles پایه قابل دسترس در Cinema 4D می شویم و چندین مسئله ورک فلو و راه حل هایی را برای تولید ذرات واقعی ارائه می دهیم و بر موضوعاتی مانند الهام بخشی ، خلاقیت با امیترها ، استراتژی های لایه بندی ذرات و نکات ورک فلو X-Particles فوکوس میکنیم.
این دوره تمامی تفکرات مهم در را بطه با نود های ذرات را مانند داشتن یک پلان b، یک نظریه تحقیق که درکار شبیه سازی و ذرات را مد نظر قرار می دهد و مباحث کاملی برای عیب یابی مسائل خاص که ممکن است در طول کار با ذرات پیش آید را پوشش میدهد در نهایت چندین خرابی صحنه را در ورک فلو ها و هم چنین ارزیابی خطر صحنه و نکاتی را در را بطه با دیگر محصولات مورد ارزیابی قرار میدهیم .
در حال حاضر، دا کوستا یک هنرمند CGI و TD می باشد که در Lukkien ، که یک شرکت مولتی میدیا با بیش از 200 کارمند می باشد و در هلند واقع شده است مشغول به کار می باشد. دا کوستا علاوه بر انجام cgi مسئول تحقیق و بررسی CGI می باشد و با بسیاری از کمپانی های ملی و بین المللی کار میکند برای برند هایی مانند Philips, Pioneer, MTV, Eneco, Schiphol Airport, Samsung and Toyota نیز کار طراحی را انجام می دهد با سافت ساز همراه باشید.
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : FXPHD – C4D222 Cinema 4D Particles Masterclass
سطح : مناسب برای همه
زمان کل دوره : –
تعداد فایل های تصویری : 8
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : dacosta
نرم افزار : Cinema 4d R18
زیرنویس : ندارد
FXPHD – C4D222 Cinema 4D Particles Masterclass
In this Cinema 4D Particle Masterclass, R.P. da Costa goes beyond the basic particle tools available in Cinema 4D and discusses several workflow problems and solutions aimed at real life particle productions. He focuses on topics like inspiration, getting creative with emitters, particle layering strategies, and many X-Particles workflow tips. The course covers all the important thinking particle nodes as well as the importance of having a “Plan B” plus an R&D mindset that is needed in simulation and particle work. Furthermore, a whole class covers troubleshooting certain problems that might occur during particle work. Finally, several scene breakdowns cover workflows and da Costa looks at scene risk assessment and other production tips. Da Costa is currently working as a CGI artist and TD at Lukkien. Lukkien is a multimedia company with a little over 200 employees. It is located in the Netherlands. Besides doing CGI, Da Costa is also responsible for CGI related R&D. He has worked on many national and international campaigns. For brands like Philips, Pioneer, MTV, Eneco, Schiphol Airport, Samsung and Toyota.
1-Introduction, inspiration and working with particle layers.
2-Continuing discussion of particle layers and creating our first particle project from scratch.
3-Production tips, plan B’s, and discussing the R&D mindset, as well as creating our second particle scene.
4-Getting creative with emitters.
5-Thinking Particles, part 1.
6-Thinking Particles, part 2.
7-Debugging and troubleshooting
8-Discussing and creating smoke and fluid effects with X-particles.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید