بیت گراف
FXPHDHoudiniآموزشجلوه های ویژهشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ورک فلوی تخریب واقع بینانه در Houdini

FXPHD – HOU230 – Realistic Destruction Workflows

آموزش ورک فلوی تخریب واقع بینانه در Houdini

ورک فلوی تخریب واقع بینانه در Houdini

 

آموزش ورک فلوی تخریب واقع بینانه در Houdini : در این دوره از سایت Houdini، هنرمند Andrew Lowell، در 6.15 ساعت آخرین فرآیند و رویکرد های ورک فلوی تخریب با استفاده از Houdini و Bullet را ارائه می دهد.با کمک روش های فنی و توسعه چشم به یک فرآیند تخریب کامل با یک نتیجه واقعی هدایت می شوید.

Andrew در سالهای متمادی توسط صنعت بعنوان یک TD و مربی FX شناخته می شد. ایشان در استودیو هایی چون Mummy 3, Aliens in the Attic, Invictus, Thor, Sucker Punch, Transformers 3, Jack the Giant Slayer, and Ender’s Game at studios Digital Domain, Rhythm و Hues, and Animal Logic مشغول به کار بوده است. ایشان سمینارهای زیادی در سراسر جهان برگزار کرده و مقالات و کتاب هودینی را تالیف کرده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • بررسی اجمالی ورک فلوی تخریب و شکستگی سفارشی
  • راه اندازی محدودیت ها و موارد استفاده
  • محدودیت The Cone-Twist
  • کاربرد Cone-twist
  • خمش و شکست داینامیک
  • شبیه سازی Micro-testing
  • روابط محدودیت گلوبال
  • شبیه سازی حجاری با تبدیل و تایمینگ
  • کنترل شبیه سازی های سنگین
  • سطح بندی داینامیک

گراویتی

عنوان دوره : FXPHD – HOU230 – Realistic Destruction Workflows

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6.15 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Andrew Lowell

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

FXPHD – HOU230 – Realistic Destruction Workflows

This course will guide you through the latest destruction processes and workflows using Houdini and Bullet. Technical methods as well as eye development come together in the course and you’ll be guided through the complete destruction process, producing a realistic final result.

Realistic destruction starts with reference and high quality, representative fractures. Constraints between rigid body objects should be varied and appropriate based on material type. Testing for realism can be performed prior to simulation and the simulation can be assessed both as a scientist as well as an animator. Post motion processing can final a tough destruction shot in days instead of weeks.

For many years Andrew has been recognized by industry as an FX TD and trainer.Movie creditsstudios include /Mummy 3, Aliens in the Attic, Invictus, Thor, Sucker Punch, Transformers 3, Jack the Giant Slayer, and Ender’s Game at studios Digital Domain, Rhythm and Hues, and Animal Logic.He’s conducted many seminars around the world and written articles, authored a Houdini book, and heads initiatives like the Houdini Music Toolset. He also conducts formal training at dedicated institutions such as Animation Workshop and fxphd.

دانلود با لینک مستقیم و سرعت بالا : 4.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.52 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا