FXPHDNUKEآموزشترکینگشرکت سازندهمت پینتینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک های پینتینگ و بازسازی صحنه با NUKE X

fxphd - Painting and Reconstruction Techniques with NUKE X

آموزش تکنیک های پینتینگ و بازسازی صحنه با NUKE X

پینتینگ و بازسازی صحنه با NUKE X

 

پینتینگ و بازسازی صحنه با NUKE X : اصول “حذف کردن” اشیاء و “مت-پینتِ دیجیتال” از مهارت‌های اساسی برای یک کامپوزیتور هستند. با این حال اجرای بی‌نقص این روش‌ها به منظور سهولت انجام کار یعنی افزایش سرعت و بهبود کیفیت، نیازمند درک بالای تکنیکی است. مدرس این دوره “ویکتور پرز”، این مجموعه آموزش را به شیوه‌ای طراحی کرده است که سختی‌های پینت کردن و حذف اشیاء از یک نما را به صورتی ساده و در عین حال با روش‌های تکنیکی پیشرفته نشان دهد.

در این مجموعه آموزشی تمام مباحث “ترکینگ” و “ساخت هندسه صحنه” با استفاده از ابزارهای نیوک انجام می‌شود و از هیچ نرم افزار سه بعدی دیگری به این منظور استفاده نخواهد شد. این مجموعه ویژگی‌های جدید اضافه شده به نیوک 8 و ماری را در پروژه‌ای واقعی بررسی می‌کند.

بنابراین هنرجویان این فرصت را خواهند داشت تا با استفاده از آموزش‌های هر درس از این مجموعه، به صورت حرفه‌ای حذفیات گسترده را در یک نما انجام دهند. البته که هر فردی می‌تواند قسمتی از یک میکروفن و یا تجهیزات صحنه را از یک نما حذف کند، اما آیا می‌توانید جمعیت را از خیابان‌های مکزیک حذف کنید؟ این چیزی است که ما درباره آن صحبت می‌کنیم.

“ویکتور پرز”، مدرس این دوره، متخصص ارشد جلوه‌های ویژه با بیش از 12 سال سابقه کار در مباحثی چون گرافیک کامپیوتری، اصلاح رنگ دیجیتال و جلوه‌های ویژه است. او همچنین مدرس تایید شده نرم افزار نیوک توسط شرکت فاندری می‌باشد. ویکتور پرز به عنوان یک کامپوزیتور دیجیتال ارشد و همچنین به عنوان کارگردان تکنیکی دو بعدی، از مراحل پس-تولید و جلوه‌های ویژه درک مناسب هنری و تکنیکی دارد. او عضوی از انجمن جلوه‌های ویژه و عضو فعال در وبسایت Nukepedia است. ویکتور با استدیوهای برنده جایزه اسکاری همچون سینه-سایت، دابل-نگاتیو و … همکاریِ کاری و تحقیقاتی داشته است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • ترک سه بعدی در نیوک 8: ترک دوربین و ترک اشیاء
  • اعوجاج لنز، وینیت و مراحل گرِین
  • بهینه سازی پایتان برای پروژکت کردن سه بعدی
  • حذف اشیاء: پروژکت سه بعدی و حذف دو بعدی
  • مراحل پینت کردن به روش UV بر روی یک تصویر دوبعدیِ به دست آمده از یک صفحه دارای پرسپکتیو
  • پینت کردن با استفاده از تکنیک “فریم‌های متوالی” و تکنیک استفاده از “تک فریم”
  • بهینه سازی اسکریپت پروژه
  • ساخت مقدماتی هندسه برای انجام پروژکت سه بعدی: با استفاده از نودهای مدل-بیلدر و پوینت-کلاود-جنریتور
  • کار در عمق تصویر
  • ارتباط نیوک و ماری
  • استفاده از ماری و مراحل پروژکت کردن
  • بررسی یک مورد عملی: “خالی کردن خیابانی شلوغ در مکزیک”
گراویتی

عنوان دوره : fxphd – Painting and Reconstruction Techniques with NUKE X

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2014

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : VICTOR PEREZ

نرم افزار : NUKE

زیرنویس انگلیسی : ندارد

fxphd – Painting and Reconstruction Techniques with NUKE X

Removals and digital matte painting fundamentals are essential skills for a compositor, but mastering these techniques requires a high level of technical understanding in order to facilitate the work, increase the speed and improve the results. Professor Victor Perez has designed this course to show you the hard craft of painting and removing elements from a shot in a simple still technically advanced way.

All tracking and geometry generation are done using just NUKE tools, no 3rd party software involved. Exploring the new features available in NUKEX 8 and MARI the course provides a real case scenario where the students will have the opportunity to perform professional massive removals applying the contents of every lesson. Because, of course, everybody can remove a microphone tip or a rig on-screen but, can you remove all the people from the overcrowded streets of Mexico? We are talking now.

Subjects to cover in the course:
NUKEX 8 Camera Tracker: Camera Tracking vs Object Tracking
Lens Distortion, Vignette and Grain Workflows
Python optimisations for 3D Projections setups
Rig Removal: 3D Projection vs 2D Patch
The UV Painting Workflow for Orthogonal View of a Perspective Plane
Live Painting vs Frozen Patch
Script Optimisation
Building Basic Geometry for 3D Projections: ModelBuilder and PointCloudGenerator nodes
in-depth
The NUKE <>MARI Bridge
MARI and The Projection Painting Workflow
Case Study: “Emptying the Streets of Mexico”

حجم کل : 9.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 3.23 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا