بیت گراف
FXPHDmayaآموزششرکت سازندهشیدینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شدهنورپردازی

آموزش شیدر پروداکشن در Maya

Production Shader Writing Fundamentals and Physically Plausible Shading

آموزش شیدر پروداکشن

آموزش شیدر پروداکشن

 

در این دوره به آموزش شیدر پروداکشن در Maya می پردازیم. مدیران فنی، از طریق تقسیم شیدر ها و ساختمان آنها، این دوره را به صورت گام به گام و با هدف توسعه دانش shading در رندرمن ارائه نموده اند.

در این دوره آموزشی، دانشجو قادر به انجام تمرین ها در یک محیط تولیدی، ساختمان و استفاده از شیدر های رندرمن خواهد بود و همچنین درک عمیقی از شیدینگ قابل قبول فیزیکی که شامل نمونه های مهم و نور پردازی مبتنی بر تصویر می باشد را خواهند داشت. به علاوه ، یک کتابخانه شیدینگ قابل قبول فیزیکی را در Renderman Studio 4 ( برای مایا ) قرار می دهیم وتکنولوژی رندرینگ و ردیابی مجدد و همچنین یک دوره کار بر روی راه اندازی رندرمن در هودینی را بررسی مینماییم.

آبرتنو کارهایی شامل طراحی و توسعه نرم افزارهای shading پیشرفته را برای فیلم The Wild feature از کمپانی والت دیزنی انجام داده است هم چنین شیدینگ و نورپردازی فیلمهایی مانند بازگشت سوپرمن، مرد عنکبوتی 3، بیو ولف، کریسمس کارول و فیلمهای Mars Needs Moms feature را انجام داده است. با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

پیش نمایش دوره آموزش شیدر پروداکشن :

عنوان دوره : fxphd – Production Shader Writing Fundamentals and Physically Plausible Shading

سطح : مقدماتی

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 10

سال آموزش : 2012

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Christos Obretenov

نرم افزار : Maya – Houdini

زیرنویس : ندارد

fxphd – Production Shader Writing Fundamentals and Physically Plausible Shading

Technical Directors will find this course useful for expanding their shading knowledge in Renderman, by diving into the shaders and building them up step-by-step. Coming out of the course the student will be able to put into practice, in a production environment, building and using Renderman Shaders, as well as a deep understanding of Physically Plausible shading including Importance Sampling and Image Based Lighting. In addition, we cover the Phsyically Plausible shading library inside Renderman Studio 4 (for Maya), raytraced re-rendering technology, and a crash course on Renderman setup in Houdini.Obretenov has worked in a variety of roles, designing and developing shading software for Walt Disney’s The Wild feature film, followed by shading and lighting for Superman Returns, Spider-Man 3, Beowulf, Christmas Carol, and Mars Needs Moms feature films.


Part 1 – Production Shader Writing Fundamentals
Part 2 – PRMan & Houdini “Crash Course”
Part 3 – Physically Plausible Shading & Importance Sampling – In Depth

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز - 78%

78%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.55 ( 4 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا