آموزش مهارت های ساخت بازی Game Artist Bootcamp
Game Art Institute – Game Artist Bootcamp
آموزش مهارت های ساخت بازی
در این آموزش مهارت های ساخت بازی بی نظیر از Game Art Institute، مهارت های لازم برای شروع کار به عنوان یک هنرمند بازی را یاد خواهید گرفت. از اصول آناتومی گرفته تا ابزارهای مدل سازی سه بعدی برای انجین های بازی ، هنر بازی را با تسلط بر پایپ لاین و بهترین روش ها را یاد می گیرید.
از مایا ، زیبراش و مارولوس دیزاینر جهت ایجاد یک مجسمه با رزولیشن بالا استفاده خواهیم کرد. با فیدبک،سطح رئالیسم افزایش داده می شود و لوازم جانبی با جزییات بالاتری ساخته می شود.
مش را بهینه کنید و مپ ها را با استفاده از ابزارهای مختلف نرم افزار در مایا ، مارولوس دیزاینر و زیبراش تولید کنید. در سابستنس پینتر و دیزاینر به ساخت تکسچر ، توپولوژی و یووی می پردازیم. در آخر کاراکتر رو با استفاده از متریال های PBR در Marmoset رندر می کنیم. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- مقدمه ای بر Maya
- مقدمه ای بر مدل سازی بازی
- اسکالپتینگ دیجیتال
- مدل سازی پیشرفته بازی
- مقدمه ای بر یووی و تکسچرینگ
- کار با Substance Painter
- کار با Unreal Engine
- کار با Substance Designer
- کار با Houdini
عنوان دوره : Game Art Institute – Game Artist Bootcamp
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 40 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 60
سال آموزش : 2020
فایل تمرینی : –
مربی دوره : Sands Kopaei، Océane Bidou، Uriah Redden
نرم افزار : Marvelous Designer, Maya, ZBrush, Houdini,Substance Painter & Designer
زیرنویس : ندارد
Game Art Institute – Game Artist Bootcamp
Create in-game assets, characters and environments for your portfolio and get the practice you need to seriously grow your skills.
YOU’LL LEARN:
High Resolution Modeling
Learn the high resolution polygonal approach to modeling we call the Construction Mesh Approach.
Modern Texturing Pipelines
Dive into texturing in Substance Painter and master the core tools of of the modern procedural texturing pipeline.
A Robust Skillset
Learn more than just a few pieces of software. Learn a brand new skillset that will help you build an amazing career.
Getting It In The Game
When training for the Games industry, make sure you’re portfolio is in a Game Engine. We train on Unreal Game Engine.
To Prepare For Proceduralism
Deep dive into the future of CG Art with procedural tools like Substance Designer and Houdini
Game Specific Workflows
Learn advanced game specific modeling workflows that will give you a leg up in your portfolio such as Trim Sheet Modeling.
حجم کل : 42.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)