بیت گراف
3ds maxphotoshopPluralsightTopoGunXNormalZBrushآموزشتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

اصول ساخت تکسچر بازی در 3ds Max و Zbrush

Game Environment Texturing Fundamentals

اصول ساخت تکسچر بازی

اصول ساخت تکسچر بازی

 

تکسچر کردن محیط یک مرحله حیاتی در پروسه ساخت مراحل بازی است.این دوره ” اصول ساخت تکسچر بازی ” به شما اصول اولیه ساخت مش کم حجم ,uv maping,پروسه بیک کردن یک مش پر حجم بر روی یک مش کم حجم , و رنگ آمیزی تکسچر در فتوشاپ رو خواهد اموخت.

ساخت تکسچر برای بازی های کامپیوتری گاهی اوقات میتونه یک روال خیلی پرکار و گیج کننده باشه.در این دوره اصول ساخت تکسچر برای بازی کامپیوتری شما یک محیط بازی رو تکسچر خواهید کرد که شامل متریال های متنوع و مختلف خواهد شد.

ابتدا,شما یک مش کم حجم رو به عنوان مدل اولیه برای شروع خواهید ساخت.بعد روی پروسه uv maping و بیک کردن متمرکز خواهید شد که زمینه رو برای کار روی تکسچر اماده میکنه.سر انجام,شما یاد میگیرید که چجوری تکسچرهاتون رو در فتوشاپ طراحی کنید.

وقتی که شما این دوره تکسچر کردن محیط رو به پایان برسونید,توانایی شما فراتر از تکسچر کردن صرفا یک محیط بازی خواهد بود و مهارت کافی برای تکسچر کردن متریال های مختلف در محیط های گوناگون رو خواهید داشت.با سافت ساز همراه باشید.

گراویتی

پیش نمایش دوره اصول ساخت تکسچر بازی :

 

عنوان دوره : Pluralsight – Game Environment Texturing Fundamentals

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 29

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Alex Jerjomin

نرم افزار : 3ds Max,Zbrush,Photoshop,XNormal,Topogun

زیرنویس : ندارد

Pluralsight – Game Environment Texturing Fundamentals

Creating textures for games can sometimes be a very involved and confusing process. In this course, Game Environment Texturing Fundamentals you will be texturing a game environment that consists of different materials. First, you will create low polygon meshes to be used as the base of your work. Next, you will UV and bake maps on to those meshes to lay the ground work for texturing. Finally, you will create your own stylized textures in Photoshop. When you’re finished with this texturing course, you’ll not only be able to texture the game environment at hand, but also have sufficient skills to texture different materials and environments in the future. Software required: 3DS Max, zBrush, Photoshop, xNormal Optional: Topogun


1-Retopology Fundamentals 27m 11s
2-UV Creation Fundamentals 26m 22s
3-Detail Baking Fundamentals 17m 7s
4-Rock Texturing Fundamentals 55m 21s
5-Metal Texturing Fundamentals 21m 28s
6-Cloth Texturing Fundamentals 28m 52s

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.35 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا