بیت گراف
GumroadmayaUnreal Engineآموزشتکسچرینگحجاریشرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد درختان آماده بازی از Maya به Unreal

Gumroad – Game Ready Tree Creation from Maya to Unreal

آموزش ایجاد درختان

 

در این دوره عالی ، مربی کهنه کار و باتجربه Simon Barle، با ورک فلوی AAA خودش نحوه ایجاد درختان برای بازی در مایا به آنریل را نشان خواهد داد. ایشان چگونگی استفاده از فتوگرامتری بعنوان ابزاری برای شناخت سطوح و اشکال را به اشتراک می گذارد. همچنین تکنیک های مدل سازی high poly برای ساخت تنه درختان ،انواع توت ها ، شاخه ها و برگها را آموزش می دهد.

اسکالپ در زیبراش ، ایجاد یووی و تنظیمات آن ، ایجاد تکسچر ، تکسچرینگ درخت ، آماده سازی مدل برای انجین بازی ، ایجاد شیدر در آنریل ، نحوه بهینه سازی دارایی برای پروداکشن جهت حفظ کیفیت را پوشش خواهد داد. اگر میخواهید نحوه ساخت حرفه ایی شاخ و برگ را برای بازی یاد بگیرید ، این دوره برای شماست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره :

  • 5 ساعت آموزش گام به گام
  • همراه با شیدر ، رفرنس و SBS Graph
  • استفاده از Maya, Substance Designer, ZBrush, Substance Painter, Photoshop, Unreal Engine
گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Game Ready Tree Creation from Maya t/o Unreal

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 19

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Simon Barle

نرم افزار : Maya,Unreal

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Game Ready Tree Creation from Maya to Unreal

We’re thrilled to be featuring a tutorial by Simon Barle, a game industry veteran with experience from titles like Star Wars Battlefront and Battlefield V. In this fully narrated tutorial, you will get insights into his AAA workflow for creating trees.

Simon breaks down the process by sharing insights into how photogrammetry can be used as a tool for understanding shapes and surfaces. He shows his high poly modeling techniques for the tree trunk, berries, leaves, and branches. He covers sculpting in Zbrush, UV creation and setup, bark texture creation, tree texturing, preparing the model for game engine use, and shader creation in Unreal.

Simon also shares critical insights into how to optimize assets for production while keeping the final quality in mind. If you want in-depth insight into how an industry pro creates foliage for games, this is the tutorial for you.

Simon Barle is a foliage expert with 8 years of experience in the game industry. He has worked on Star Wars Battlefront, as well as several of the Battlefield series while at DICE. He is currently an Environment Artist at Ubisoft in Sweden. Simon is passionate about vegetation in games, and sees it as a great way to ground the setting. He always tries to combine different techniques and technologies to achieve high quality results in his foliage work. His work has been featured numerous times in 3D Artist Magazine, 80 lvl, as well as other publications.

Contents

– 5 hours narrated, step-by-step video tutorial

– SBS Graph

– Shaders

– References

– 1080 Resolution

– Stream video directly (for Studios who need downloadable files, get in touch)

Software Used

– Maya

– Substance Designer

– ZBrush

– Substance Painter

– Photoshop

– Unreal Engine

حجم فایلهای دانلودی : 1.8 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید

User Rating: 4.4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا