بیت گراف
3DnicemayaQuixel SuiteUnreal EngineXNormalآموزشتکسچرینگساخت بازیشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت ماشین جنگی برای بازی از 3Dnice

3Dnice – Game Vehicle Development

آموزش ساخت ماشین جنگی

 

در این آموزش ” آموزش ساخت ماشین جنگی ” از شرکت 3Dnice مربی دوره  ، شما رو با روند ایجاد یک ماشین حرفه ایی برای بازی های نسل بعدی ، آشنا می کند. این دوره مدلسازی high poly را پوشش می دهد .

همچنین ، بدنه اصلی خودرو ، سوپر شارژر ، دامنه هوا (air scope) ، چرخ با تایر و برخی از عناصر داخلی ایجاد و راه های مختلفی برای ایجاد مدل  low poly را نشان می دهد. و به ساخت UV برای چرخ ها ، ساخت نقشه های نرمال و ambient occlusion می پردازد.

در این دوره از برنامه های Maya 2016 , Xnormal , Quixel SUITE 2 , Unreal Engine استفاده می شود.با سافت ساز همراه باشید .

عناوین اصلی این دوره آموزشی :

  • بلوپرینت
  • مدلسازی بدنه
  • مدلسازی تایر
  • مدلسازی موتور
  • مدلسازی داخل ماشین
  • مدلسازی چرخ ، صندلی ، داشبورد
  •  ساخت uv
  • تکسچر دهی به چرخ ها
  • تکسچرینک انجین
  • تکسچر کلی
  • کار روی صحنه در  UE
  • و …

تصاویری از دوره آموزش ساخت ماشین جنگی :

گراویتی

پیشنمایش دوره آموزش ساخت ماشین جنگی :


عنوان دوره : 3Dnice – Game Vehicle Development

سطح : مناسب برای همه

زمان کل دوره : 16 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 27

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : –

نرم افزار : VMaya 2016 , Xnormal , Quixel SUITE 2 , Unreal Engine

زیرنویس : ندارد

3Dnice – Game Vehicle Development

In this course we will discuss the process of creating a vehicle for next generation games. We will cover high poly modeling. We will create main body of the vehicle, supercharger and air scope, wheel with tire and some inside elements. We will show you different ways to create your low poly model. We will make UVs for our vehicle. Then we will explore how to bake normal maps and ambient occlusion maps. For all of this we will use Maya 2016 and xNormal. For the texturing we will use Quixel SUITE 2. Some textures we will do from scratch and for others we will do a little brakedown to understand how they were created. The last chapter we will spend in Unreal Engine 4 and we will put everthing together in a simple scene. We will create lighting, and of course materials for our objects.


3dnice Game Vehicle Development part1  – 4h 39min
1. what are we doing
2. tools
3. blueprints
4. modeling main body part1
5. modeling main body part2
6. modeling main body part3

3dnice Game Vehicle Development part2    – 4h 22min

7. wheel tire modeling
8. engine modeling part 1
9. engine modeling part 2
10. 3d_sketches
11. inside modeling
13. seat wheel desk

3dnice Game Vehicle Development part3   – 2h 55min
14. low poly part1
15. low poly part2
16. uvs
17. baking normals part1
18. baking normals part2
19. baking ao part1
20. baking ao part2
21. color IDs

3dnice Game Vehicle Development part4    – 4h 10min
22. normals ao details
23. wheel texturing
24. engine texturing
25. main texture overview
26. unreal engine scene part1
27. unreal engine scene part2

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید ?

User Rating: 4.3 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا