ورک شاپ طراحی کاراکتر برای بازی با Gilberto Magno
Gilberto Magno – Workshop Character for Games
ورک شاپ طراحی کاراکتر برای بازی
ورک شاپ طراحی کاراکتر برای بازی : این ورک شاپ در طول 10 هفته برگزار می شود که در آن هنرمند Gilberto Magno، دانش خود را در مورد طراحی کاراکتر ها برای بازی به اشتراک خواهد گذاشت. هر کلاس شامل ویدیو عملی با ورک فلوی من که بصورت پروژه محور هر گام را توضیح خواهم داد.
در این دوره با نحوه ساخت کاراکتر های نسل بعدی از مدل سازی و بیک مپ ها تا تکسچر و ارائه نهایی با یک پایپ لاین صنعتی آشنا خواهید شد. نیاز به دانش متوسط یا پایه از Zbrush, Maya و Photoshop خواهید داشت. در این آموزش از برنامه های Zbrush, Maya, Substance Painter , Photoshop, Marmoset, xNormal استفاده شده است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین اصلی دوره آموزشی :
- 1. آشنایی با کانسپت ، شروع به مدل سازی و مسدود کردن
- 2. مروری بر مدلینگ وسایل جانبی
- 3. پاکسازی توپولوژی
- 4. اتمام مدلینگ هایپولی
- 5. ریتوپولوژی
- 6. یووی و کارت های مو
- 7. بیک مپ ها
- 8. تکسچرینگ
- 9. شناخت شیدر ها و Marmoset Toolbag
- 10. رندرینگ و ارائه نهایی
عنوان دوره : Gilberto Magno – Workshop Character for Games
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 3 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 10 هفته
سال آموزش : 2018
فایل تمرینی : –
مربی دوره : Gilberto Magno
نرم افزار : Maya, Substance Painter , Photoshop, Marmoset, xNormal
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Gilberto Magno – Workshop Character for Games
The workshop will have 10 weeks of duration. It will be available all lessons with right dates for feedback on our page.
Each class will contain practical video with my workflow explaining each step with exercise to week.
Pre-requisite:
It needs basic or intermediate knowledge about: Zbrush, Maya and Photoshop or equivalent software.
The student will have knowledge of the process used in the creation of next-gen characters, from modeling, bakes maps and textures to the final presentation, following an pipeline used in the industry.
Seriousness and commitment are essential in this course.
Schedule:
High Poly
Week 01 – Understanding the concept / Starting modeling / Overall Blockout
Week 02 – Overall modeling of acessories
Week 03 – Clean up topology
Week 04 – Finishing the high poly modeling
Low Poly
Week 05- Retopology
Week 06 – Uv’s / Hair cards
Texturing
week 07 – Map Bakes
week 08 – Textures
Final Presentation
week 09 – Understanding Shaders / Marmoset Toolbag
week 10 – Render / Final presentation
Used Softwares:
Zbrush, Maya, Substance Painter , Photoshop, Marmoset, xNormal (You can use equivalent softwares because the ws is based in workflow)
حجم کل : 3 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)