آموزش اسکالپتینگ محیط در Zbrush و 3ds Max
Environment Sculpting With David Lesperance
اسکالپتینگ محیط در Zbrush
در این دوره آموزشی از سایت The Gnomon Workshop یک دید کلی از ورک فلوی دیوید لسپرینس، که برای طراحی محیط ها از آن استفاده می شود را ارائه می دهد . در آغاز، مفاهیم پایه ای از ساخت اَسِت شامل کیت بشینگ، مدلسازی فضای گرید، مبانی UVs و پاکسازی خطوط اَسِت را فرا میگیرید ، در ادامه مپینگ نرمال و displacement را مورد بررسی قرار میدهیم. پس از آن، دیو وارد بخش تنظیمات نورپردازی با استفاده از vray می شود و در مورد نورپردازی و رندرینگ در وی ری و راه اندازهای دوربین فیزیکی و HDRI در زمان تنظیمات رندر موثر مباحثی را ارائه میدهد. در سراسر دوره، دیو نکات و ترفند های بسیاری را جهت صرفه جویی در زمان ایجاد ورک فلوی خود در 3ds max ، zbrush و photoshop آموزش می دهد با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- تکنیک های اسکالپتینگ سنگ و صخره
- تولید مپ سنگ و صخره
- ساخت جزییات معماری
- حجاری جزییات معماری
- رندرینگ جزییات معماری برای پرزنتیشن
- ایجاد دارایی و آماده سازی صحنه
- ایجاد گیاهان و مناظر
- تکنیک های کامپوزیت و رندرینگ مناظر
- و …
تصاویر این آموزش رو مشاهده کنید :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : The Gnomon Workshop – Environment Sculpting With David Lesperance
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 2.51 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 9
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : David Lesperance
نرم افزار : vray , photoshop , 3ds max , zbrush
زیرنویس : ندارد
The Gnomon Workshop – Environment Sculpting With David Lesperance
This lecture will provide an in-depth look at the workflow David Lesperance uses to design environments. Starting off, he will cover basic concepts of asset building including kit bashing, grid space modeling, basic UVs and asset cleanliness. Normal and displacement mapping will also be covered. Dave will then move into his lighting setups using V-Ray. He will discuss lighting and rendering in V-Ray, covering HDRI and physical camera setups, along with efficient render settings. Throughout the class David will be sharing many time-saving tips and tricks that he uses in his day-to-day workflow for 3ds Max, ZBrush and Photoshop.
01. Rock and Stone Sculpting Techniques
02. Rock and Stone Map Generation
03. Architectural Detail Construction
04. Architectural Detail Sculpting – part 1
05. Architectural Detail Sculpting – part 2
06. Architectural Detail Rendering for Presentation
07. Final Scene Breakdown and Asset Creation
08. Landscape and Vegetation Creation
09. Landscape Rendering and Compositing Techniques
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید