آموزش تکنیک های ساخت جنگل شماره 3
Gnomon Workshop–Forest Techniques Part 3– Creating Trees in Maya and Paint Effects
ایجاد درختان در مایا و Paint Effect
ایجاد درختان در مایا و Paint Effect : تکنیک های فارست بخش 3 – ایجاد درختان در مایا و افکت های رنگ. در این قسمت، سپس الکس ، نحوه سفارشی کردن یک درخت را با استفاده از پیش فرض کتابخانه ای در نقطه شروع، آموزش می دهد. تمام ویژگی های مربوط به افکتهای رنگ برای ایجاد درختان با دیدگاه دلخواه از تطبیق شاخه ها ، برگ ها و رفتار آنها بررسی می شود.
ایجاد تکسچرهای سفارشی در فتوشاپ و تنظیم میامتریال با استفاده از اسمان / خورشید فیزیکی وهمچنین قرار گرفتن در معرض دوربین های عکاسی بررسی می شود. انمیشن درخت با وزش باد ، شامل نحوه ایجاد یک کتابخانه تصادفی از یک کاربر از پیش تعیین شده در اماده سازی کامپوزیشن درختان برای پارک ، تولید شده است.
تکنیک هایی برای متراکم کردن پارک با درختان مانند گیاهان، چمن و برگ های روی زمین در جریان کاری انعطاف پذیر و پویا با انتشار سطحی ، expression هاو نمونه های جزئی مورد بررسی قرار میگیند. الکس صحنه انیمته را که شامل جریان کاری ZDepth ، کامپوزیت کردن نتیجه نهایی بعد از افکتها با استفاده از پلاگین های سفیر و مگیک بلت و لنزکیر می باشد، رندر میکند.
همچنین تکنیک هایش را برای استفاده ازحجم های اولیه برای ایجاد افکت های مه حجیم به اشتراک می گذارد و به عنوان یک گذرگاه جداگانه یک کامپوننت 4k از صحنه پارک را ایجاد مینماید. در نتیجه، نکات بسیاری را برای ساخت درختان به صورت سفارشی گفته می شود که هدف از این نکات ساخت کتابخانه پیش فرض می باشد که نقطه شروعی برای پروژه های حرفه ای که شامل جنگلی درختانی با برگ های پهن، کاخ ، نخل، بید و بامبو است، می باشد. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- آنالیز کتابخانه Paint Effect
- سفارشی سازی درخت
- شاخه ها ، برگ ها ، باد
- مادیفایر PFX – گزینه های شاخه
- رندرینگ ، متریال ، تکسچرینگ
- تایلهای UV و تست انیمیشن باد
- تکثیر و رندوم سازی با History
- ورک فلوی تنظیم پارک صحنه
- کامپوریت ، ZDepth و رندرینگ پارک صحنه
- درختان نخل ، کاج و …
تصاویر این دوره آموزشی:
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 3 – Creating Trees in Maya and Paint Effects
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 7.23 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 15
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Alex Alvarez
نرم افزار : mental ray. photoshop. after effects.Maya
زیرنویس : ندارد
Gnomon Workshop – Forest Techniques Part 3 – Creating Trees in Maya and Paint Effect
In this title, Alex demonstrates how to use the Paint Effects engine in Maya to create realistic trees. We begin by looking at the default PFX library, which has been converted to polygons for a Mental Ray workflow in an interactive instancer driven scene. Alex then thoroughly demonstrates how to customize a tree, using a library preset as a start point. All relevant paint effects attributes as discussed so that it becomes clear how to create trees that match the desired look for branching, leaves and behavior. Creating custom textures in Photoshop and setting up miaMaterials is then explored using Physical Sun/Sky and photographic camera exposure. Tree animation with wind turbulence, including how to create a randomized library from a user-defined preset, is generated in preparation for incorporating trees into a high-poly park scene. Techniques for populating the park with trees, as well as plants, grass and ground leaves, are discussed in a dynamic and flexible workflow via surface emission, instancing and particle expressions. Alex renders the animated scene, including his ZDepth workflow, compositing the final result in After Effects using the Lenscare, Magic Bullet and Sapphire plug-ins. He also shares his techniques for using volume primitives to create volumetric fog effects, rendered as a separate pass, creating a final 4k comp of the park scene. In conclusion, a variety of tips for creating custom trees are shared in order to make the default library a more useful start point for professional projects including broadleaf, palm, pine, willow and bamboo.
01. Paint Effects Library Analysis
02. Customizing a Tree, part one
03. part two: Twigs, Leaves, Wind
04. Branching Options / PFX Modifiers
05. Textures, Materials and Rendering
06. UV tiles, Wind Animation Tests
07. Duplicating/Randomizing with History
08. Park Scene Set-up Workflow
09. Park Scene Rendering, ZDepth, Compositing
10. Park: Volume Fog, Final Composite
11. Leaf Resolution
12. Palm Trees
13. Pine Trees
14. Willow Tree
15. Bamboo
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب
امتیاز سافت ساز - 90%
90%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید.