تکنیک های مت پینتینگ برای کانسپت دیزاین (طراحی تخیلی)
Gnomon Workshop - Matte Painting Techniques for Concept Design
آموزش نقاشی مات
در این آموزش نقاشی مات مربی دوره Francesco corvino ، پروسه خود را برای طراحی محیط ها و روی کرد ساخت عکس های واقعی به طراحی تخیلی (concept design) برای استودیو های فیلم سازی به نمایش می گذارد. ابتدا Francesco یک طرح فرضی را در فتوشاپ می کشد، یک صحنه سه بعدی در مایا طراحی می کند.
و سپس با خروجی گرفتن UVها از مایا در فتوشاپ برای آن تکسچر هایی طراحی می کند.او نشان می دهد که چگونه در Vray نورپردازی و رندر انجام داد، او توضیح می دهد که چگونه زندگی و واقعیت را در یک محیط سه بعدی به وجود آورد. او روش اینپورت کردن طراحی رندر شده از مایا به فتوشاپ را توضیح می دهد.
و سپس Francesco نشان می دهد که چگونه می توان به درستی تمام اجزا دو بعدی و سه بعدی ساخته شده را به یک تصویر منسجم و خیره کننده تبدیل کرد. او ساخت یک تصویر واقعی از یک طبیعت را با استفاده از فوتو بشینگ و تکنیک های نقاشی نشان می دهد، و توضیحاتی را در رابطه با چگونه اضافه کردن تکسچر و دیگر اجزا عکاسی مانند مردم و اشیا به محیط سه بعدی ذکر می کند.
برای هنرمندانی که مشتاق هستند که توانایی هایشان را در زمینه ی ساخت محیط در رشته های (طراحی تخیلی) یا مت پنتینگ افزایش بدهند، Francesco تمام تکنیک ها و دستور عمل های الهام بخشی را که در سالها تجربه بدست آورده به شما نشان می دهد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.
عناوین اصلی آموزش نقاشی مات :
- اسکچینگ صحنه
- مدلینگ معماری
- مدلینگ و جزییات
- یووی ، تکسچرینگ و نورپردازی
- شیدینگ و رندرینگ
- ایجاد چشم انداز
- جزییات دهی به چشم انداز
- یکپارچه سازی نهایی
تصاویری از آموزش نقاشی مات :
عنوان دوره : Gnomon Workshop – Matte Painting Techniques for Concept Design
سطح : متوسط
زمان کل دوره : – ساعت
تعداد فایل های تصویری : 9
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Francesco corvino
نرم افزار : Maya, Vray, Photoshop
زیرنویس : ندارد
Gnomon Workshop – Matte Painting Techniques for Concept Design
In this lecture, Francesco Corvino shares his process for designing environments and his photo-real approach to Concept Design for the film industry. Starting from a rough sketch, Francesco models a 3D scene in Maya, extracting UVs and creating textures in Photoshop. He shares how to light and render in Vray, demonstrating how to give life and realism to the 3D set. Importing the rendered design in Photoshop, Francesco then shows how to properly integrate all the 3D and 2D elements into a coherent and stunning image. He creates a photo-real landscape using photo manipulation and painting techniques, demonstrating how to push the 3D render by adding textures and other photographic elements such as people and props. For artists interested in developing their environment skills for concept design or matte painting, Francesco’s demonstration is full of inspiring tips and techniques informed by his years of professional experience.
حجم کل : 2.7 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)