آموزش Viewport 2.0 و Shader FX در Maya
Maya Viewport 2.0 and Shader FX
آموزش Viewport 2.0 و Shader FX
مربی در این آموزش Viewport 2.0 و Shader FX به بررسی ویژگی ها و قابلیت های جدید Viewport 2.0 در Maya 2015 میپردازد. او مشاوره خود را با چگونگی بهینه سازی محیط کاری به منظور استفاده از ویژگی های جدید شروع میکند و سپس در مورد Shader FX و متریال های DirectX 11 صحبت میکند.
در پایان این آموزش تقریبا هر انچه را که در مورد Viewport 2.0 نیاز دارید فرا خواهید گرفت و قادر خواهید بود به راحتی در پروژه های خود آنان را به کار برید، به زبان ساده این آموزش یک نوع رندرگیری ساده و روان برای سیستم های ضعیف هست که افراد معمولی بتونن کیفیت قابل قبولی رو برای رندرگیری با نرم افزار مایا ارائه بدن.
وزمان رندر رو خیلی کمتر و سریعتر از موتورهای رندر دیگه مثل منتال ری یا بقیه موتور رندرها انجام بدن اونم با یک سیستم معمولی، چون برای موتورهای رندر دیگه سیستمهای متعددی نیازه که خرید این سیستمها برای همه مقدور نیست، وسپردن کار برای رندرفارم ها هم هزینه بر هست. با سافت ساز همراه باشید.
عناوین اصلی این دوره آموزشی:
- بهینه سازی Viewport 2.0
- ویژگی های Viewport 2.0
- شیدر FX
- رفلکشن و شفافیت در Viewport 2.0 با Shader FX
- تکینک های Shader FX
- شیدر DirectX 11
- تکنیک های DirectX 11
- کامپوزیت دنباله های رندر با DirectX 11 Shader
تصاویری از آموزش Viewport 2.0 و Shader FX :
لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:
عنوان دوره : Gnomon Workshop – Maya Viewport 2.0 and Shader FX
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 6 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 8
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Eric Keller
نرم افزار : maya
زیرنویس : ندارد
Gnomon Workshop – Maya Viewport 2.0 and Shader FX
In this lecture, Eric Keller explores the new features and functionality of Maya 2015′s Viewport 2.0. Starting with advice on how to optimize your workstation in order to take advantage of the new features, Keller then goes into an in-depth discussion of the special Viewport 2.0 Shader FX and DirectX 11 materials. The described techniques allow you to view transparency, environment reflections, ambient occlusion and translucency, all in real-time, without the need for expensive renders. By taking advantage of the hidden power of Viewport 2.0 you can create better previews, stunning animatics, faster 3D illustrations, and higher quality game textures and assets. The lecture demonstrates techniques on a wide variety of example scenes including environments, props, and creatures. Keller then describes his own techniques for creating realtime render passes that can be composited in Nuke to create amazing results with minimal render time. You’ll learn how to create and edit Shader FX networks, use multiple UV sets, create real-time animated textures, generate environment reflections and apply them to surfaces, use IBLs, create real-time displacements with the Direct X 11 shader, and tricks for generating glow and translucency effects that can be viewed within Viewport 2.0.
01. Introduction
02. Optimizing Viewport 2.0
03. Viewport 2.0 Features
04. Shader FX
05. Reflection and Transparency in Viewport 2.0 using Shader FX
06. Shader FX Techniques
07. DirectX 11 Shader
08. DirectX 11 Techniques
09. Compositing Sequences rendered with the DirectX 11 Shader
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز - 79%
79%
لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)