بیت گراف
3ds maxGumroadmayaphotoshopvrayآموزشپلاگین استفاده شدهشرکت سازندهمت پینتینگمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

نقاشی مات سه بعدی برای پروداکشن

Gumroad – 3D Matte Painting for Production

 نقاشی مات 3D برای پروداکشن

 نقاشی مات 3D برای پروداکشن

 

 نقاشی مات 3D برای پروداکشن : در این آموزش ویدئویی ما از کل فرآیند گردش کار نقاشی مات 3D استفاده می کنیم. من با طراحی یک کامپوزیت شروع کردم و سپس از طریق طراحی یک حالت به طراحی نور می پردازم.  سپس به فرآیند مدل سازی می پردازیم که نحوه نگه داشتن صحنه را برای ما پوشش می دهد. و تکسچرینگ به ما برای به دست آوردن ظاهر کمک می کند.

سپس به طرح صحنه وارد می شویم و با استفاده از مفهوم خود بعنوان راهنما در صحنه، همه ی عناصر و افراد را خلق می کنیم و صحنه را با پوشش گیاهی پر می کنیم. با سافت ساز همراه باشید.

عناوین اصلی این دوره آموزشی:

  • گردآوری مرجع
  • مدل سازی معماری
  •  ایجاد شیدر و تکسچر با استفاده از Max و Photoshop
  • ایجاد درختان و آب
  • نورپردازی در مکس و ویری
  • مه و جو حجمی
  • نورپردازی و رندر پس ها برای نقاشی
  • نهایی سازی تکنیکهای نقاشی با کیفیت بالا در فتوشاپ
  • نرم افزار مورد استفاده: 3D Max / Maya، Vray، Photoshop
گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Gumroad – 3D Matte Painting for Production

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 6 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 9

سال آموزش : 2016

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Anthony Eftekhari

نرم افزار : 3D Max –  Maya – Vray – Photoshop

زیرنویس : ندارد

Gumroad – 3D Matte Painting for Production

In this video tutorial we go through the entire process of the 3D matte painting workflow. I begin with designing a composition and then get into creating a mood through lighting design. We then go into the modeling process covering how to model the scene keeping in mind that texturing painting will help us achieve most of our look so we don’t over-model our scene unnecessarily.We’ll then go into scene layout and blocking in our scene using our concept as a guide. Creating all our elements and populating the scene with vegetation, people, props and lights.

Topics Covered:
Gathering Reference
Modelling Architecture
Texturing and Shader creation using Max and Photoshop
Creating Trees and water
Lighting in Max and Vray
Volumetric fog and atmosphere
Lighting and render passes for painting
Final high quality production painting techniques in Photoshop
Software used: 3D Max/Maya, Vray, Photoshop

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب

امتیاز سافت ساز - 89%

89%

لطفا به این مطلب امتیاز دهید.

User Rating: 5 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا