بیت گراف
HoudiniNUKERedshiftآموزشرندرینگشبیه سازیکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

دوره تجزیه خاکستر Ash Disintegration در Nuke و Houdini

Gumroad – Ash Disintegration - Houdini & Nuke VFX Course

دوره تجزیه خاکستر Ash Disintegration در Nuke و Houdini

دوره تجزیه خاکستر Ash Disintegration در Nuke و Houdini

 

دوره تجزیه خاکستر Ash Disintegration در Nuke و Houdini : در این دوره از هنرمند Voxyde ، با نحوه انجام شبیه سازی از هم پاشیدگی خاکستر در نیوک و هودینی آشنا خواهید شد. این افکت از طریق روشی به دست می آید که اساسا لایه بندی دو شبیه سازی مختلف است که همزمان اجرا می شوند.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • شکستگی یا Fracturing با ورک فلوی voronoi
  • هدایت شبیه سازی با حل کننده سفارشی
  • تنظیم هندسه و افکت ها،رندرینگ با Redshift
  • نحوه اکسپورت AOV های سفارشی
  • کامپوزیشن در Nuke

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Ash Disintegration – Houdini & Nuke VFX Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.36 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Voxyde

نرم افزار : Houdini – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Ash Disintegration – Houdini & Nuke VFX Course

Welcome to a new Houdini Course: Ash Disintegration

This effect is achieved through a method which is essentially layering two different simulations that run at the same time.

Fracturing

We will start by fracturing the rose geometry, using a custom fracture method, which combines the common voronoi workflow with the boolean fracturing method.

Custom Solver

After we fracture the geometry, we are going to run the first simulation which will operate on our fractured pieces, and we are going to create a

custom solver that drives this simulation.

First Simulation

And then on top of this simulation we will run a second simulation that will make each individual fractured piece turn into even smaller pieces that disappear entirely over time.

So essentially, the geoemtry will first disintegrate into big pieces, and then these pieces will disintegrate into even smaller pieces, and we will be able to control

this transition between simulations seamlessly.

Rendering

After we set up all of the geometry and effects, we will render a few passes using Redshift. In this section I also go over how to export custom AOVs such as custom textures and houdini point attributes.

Nuke Compositing

Then we will bring everything inside of Nuke to create the final result.

Here I go over how to leverage the AOVs that we generated to have complete control over all aspects of the final look.

حجم کل : 2.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا