GumroadUnityشرکت سازندهکتابکتاب و مجلات

دانلود کتاب Unity Shaders Bible

Gumroad - Book | The Unity Shaders Bible

دانلود کتاب Unity Shaders Bible

دانلود کتاب Unity Shaders Bible

 

دانلود کتاب Unity Shaders Bible : در این دوره از Jettelly ، یک کتاب بسیار جامع و کاربردی را برای یادگیری شیدرها در انجینی یونیتی را دریافت خواهید کرد. با این کتاب شیدرها ، اصول اولیه کار با آنها و مفاهیم پیشرفته شیدر ها را در انجین یونیتی می آموزید. این کتاب توضیح مفصلی از زبان های Cg, HLSL, ShaderLab, و Shader Graph می باشد. این دوره تفاوت ها و شباهت های بین پایپ لاین High Definition Render و Universal را نشان میددهد. با سافت ساز همراه باشید.

ویژگی های اصلی مجموعه :

  • آشنایی با زبان برنامه نویسی شیدر (نرمال ها،رئوس ،tangent ها و موارد دیگر)
  • نشان دادن ساختار یک شیدر در زبان ShaderLab, Cg, و HLSL
  • قیاس بین متغییر های گلوبال و خواص
  • SubShader و دستورات ColorMask, Stencil, Blending و …
  • توابع Intrinsic چون step, smoothstep, ceil, floor و …
    ماتریس
  • نورپردازی،سایه و سطوح
  • بررسی یک مدل نورپردازی ساده
  • نرمال مپ و اجرای آن
  • رفلکشن محیطی ، Ambient, diffuse, specular
  • آنالیز نور و سایه
  • شیدر سطوح استاندارد ،ورودی ها و خروجی ها
  • شیدر گراف
  • محاسبه شیدر،Ray Tracing, و Sphere Tracing
  • کار با شیدر های محاسباتی
  • مفاهیم پیشرفته threads, ray cast, GPGPU و …
  • ساختار یک شیدر و متغییر های بافر
  • توضیح Kernel
  • پیکربندی رندرینگ Ray Tracing
گراویتی

عنوان : Gumroad – Book | The Unity Shaders Bible

تعدادصفحات : 370

فرمت : PDF

نرم افزار : Unity

Gumroad – Book | The Unity Shaders Bible

Chapter 1 : Introduction to the shader programming language.
It covers previous knowledge (normals, vertices, tangents, and more).
Shows the structure of a shader in ShaderLab, Cg, and HLSL language.
Analogy between properties and global variables.
SubShader and commands (ColorMask, Stencil, Blending and more).
Intrinsic functions (step, smoothstep, ceil, floor and more).
Matrices and much more.

Chapter 2 : Lighting, shadow and surface.
We will review a simple lighting model.
Look at the normal map and its implementation.
Ambient, diffuse, specular and environmental reflection.
Lighting and shadow analysis.
Standard Surface shader, inputs and outputs.
Shader Graph and much more.

Chapter 3 : Compute Shader, Ray Tracing y Sphere Tracing.
It covers advanced concepts (threads, ray cast, GPGPU, and more).
The structure of a Compute Shader and buffer variables.
Compute Shader semantics (SV_DispatchThreadID, SV_Group, and more).
Kernel explanation.
Implicit surfaces and smooth minimum explanation.
Ray Tracing rendering configuration and more.

حجم کل : 45 مگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.4 ( 3 votes)
دکمه بازگشت به بالا