آموزش ساخت تکسچر های تایلیبل در Zbrush
Gumroad – Creating Tileable Textures In Zbrush – Pierre-Alexandre Côté
ساخت تکسچر های تایلیبل در Zbrush
آموزش ساخت تکسچر های تایلیبل در Zbrush : در این دوره از هنرمند Pierre-Alexandre Côté، با نحوه ساخت تکسچرهای تایلیبل در نرم افزار Zbrush آشنا خواهید شد. زیبراش یکی از همه کارترین ابزارها برای ساخت هنر سه بعدی است ، که میتواند هر دو مدل ارگانیک و سطح سخت رو ایجاد کنید و نتایج خیره کننده ایی بدهد.
این دوره فرآیند ساخت حجاری،بیکینگ و تکسچرینگ یک متریال دیوار سنگی با استفاده از نرم افزار های ZBrush, Substance Designer و Photoshop را نشان میدهد.این دوره برای هنرمند با تجربه، دانشجو یا فرد تازه کار مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عنوان دوره : Gumroad – Creating Tileable Textures In Zbrush – Pierre-Alexandre Côté
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 1.30 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 5
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Pierre-Alexandre Côté
نرم افزار : Zbrush – Substance Designer – Photoshop
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Gumroad – Creating Tileable Textures In Zbrush – Pierre-Alexandre Côté
ZBrush is one of the most versatile tools when it comes to creating 3D art. You can create both organic and hard surface models with ease in ZBrush and when used to it’s full potential, you can produce stunning results. In this tutorial Pierre-Alexandre Côté will guide you through his creation process of sculpting, baking and texturing a tileable stone wall material using ZBrush, Substance Designer and Photoshop. Pierre-Alexandre is a master at creating highly detailed sculpts and this is no exception. Learn how he crafted this life-like stone wall and integrate ZBrush into your own material creation pipeline. Whether you’re a seasoned artist, student, hobbyist or someone just starting out, grab this tutorial and learn an essential workflow that will allow you to work faster and more efficiently. Fuel your Creative Mind today.
THE ARTIST
Pierre-Alexandre Côté is a Lead Material Artist from Montreal currently working at DONTNOD, having previously worked at Ubisoft Montreal as a Texture Artist on Assassin’s Creed Valhalla. Pierre-Alexandre was responsible for many of the highly detailed materials and ornate props in the game in which ZBrush was heavily used in their workflow.
حجم کل : 0.9 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید