GumroadModoQuixel SuiteUnreal Engineآموزششرکت سازندهطراحی محیطمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

آموزش تکنیک Decal برای محیط سطح سخت

Gumroad – Decal Technique For Hard Surface Environment

آموزش تکنیک Decal برای محیط سطح سخت

تکنیک Decal برای محیط سطح سخت

 

آموزش تکنیک Decal برای محیط سطح سخت: در این دوره از هنرمند Sergey Tyapkin، با تکنیک Decal برای طراحی یک محیط سطح سخت که در آخرین پروژه خود استفاده کرده است، آشنا خواهید شد. ایشان یک دیوار علمی تخیلی را با استفاده از رویکرد Face Weighted Normals و UE4 DBuffer Decals ایجاد خواهد کرد. اگر میخواهید یک سفینه فضایی لوکس بسازید، این دوره برای شماست. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • آموزش 5 ساعته گام به گام که فرآیند ساخت دیوار از ایده تا مدل نهایی را پوشش میدهد
  • استیج کانسپت
  • ایجاد Decal Sheet و Trim در ND
  • توضیح Face Weighted Normals
  • استیج مدلینگ
  • ایجاد پروژه UE4 با متریال های رویه ایی
  • تمامی فایلهای پروژه PSD،صحنه های صحنه های Modo و fbx،پروژه NDo با تکسچرهای png،پروژه
  • UE4 (نسخه 4.20)

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Decal Technique For Hard Surface Environment

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 11

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : psd – jpg

مربی دوره : Sergey Tyapkin

نرم افزار : Modo – Photoshop – Quixel Suite – Unreal Engine

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Decal Technique For Hard Surface Environment

In this tutorial, I’ll show you the Decal Technique for Hard Surface Environment which I used in my latest project. We’ll create a sci-fi wall using Face Weighted Normals approach and UE4 DBuffer Decals.

Ah? Do you want to create your own luxury spaceship? Look no further!

This technique can save a lot of your time and you can create even 100-meters spaceship holding high texel density without baking normal maps and texturing.

What will you receive with this purchase?

1) 5-hour step by step video tutorial. 11 parts which will show you the wall creation process, from idea to game-ready model. Including such topic as:

Concept Stage.
Creating Trim and Decal Sheet in NDo.
Explaining Face Weighted Normals.
Modeling Stage.
Creating UE4 Project with Procedural Materials.
2) All source files.

Concept .psd file.
Modo and .fbx scenes (in case if you’re not a Modo user).
NDo Project with .png textures and .psd source file.
UE4 Project (version 4.20).
3) Do you want more? Text document with useful links for deep learning included.

حجم کل : 16.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4.38 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا