بیت گراف
GumroadphotoshopSubstance DesignerSubstance PainterZBrushآموزشتکسچرینگرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تبدیل عکس به یک مدل سه بعدی

From photo to 3D model. Photogrammetry tutorial series

تبدیل عکس به مدل سه بعدی

تبدیل عکس به مدل سه بعدی

 

در این دوره تبدیل عکس به مدل سه بعدی از شرکت Gumroad ، فرآیند تبدیل یه عکس را به یه مدل سه بعدی بسیار واقعی را نشان خواهیم داد. از Camera RAW فتوشاپ برای تصحیح رنگ عکس و ذخیره آن به عنوان فایل JPG استفاده میکنیم ، سپس به Agisoft Photoscan برای تولید مدلمان خواهیم رفت.

ماسک کردن عکس ها ، ترازبندی ، ایجاد داده های ابری نقطه ایی متراکم ، پاک کردن داده ، تولید مش ها و تکسچر ها را انجام می دهیم. تکه ها رو ادغام میکنیم چرا که آبجکت باید به 2 اسکن انجام شود. قسمت اصلی تنه و قسمت پایینی. سپس برای فیکس کردن خطای اسکن های به زیبراش می رویم.

اسکن ها مورن رو از بین می بریم که مش قابل استفاده ایی داشته باشیم و برای استفاده در Blender/Cycles و شیدر Principled، مپ های displacement را بیک میکنیم. قبل از رندرینگ از Substance Designer و Substance Painter برای ساخت تکسچر های PBR و همچنین فتوشاپ جهت cloning و نورپردازی دوباره استفاده خواهیم کرد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – From photo to 3D model. Photogrammetry tutorial series

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 26

سال آموزش : 2018

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : adrian2608

نرم افزار : Substance Designer , Substance Painter , Zbrush , Photoshop

زیرنویس : ندارد

Gumroad – From photo to 3D model. Photogrammetry tutorial series

In this series We will use Photoshop Camera RAW for color correcting Our photos and save them as TIFF files, then We will go to Agisoft Photoscan, to generate our model. Masking photographs, aligning, generating dense point cloud data, clean that data, generate mesh, textures. We will also merge chunks, because this object need to be done from two scans. Main part of the trunk, and bottom part which was covered, because it need to stand this way.

Then We will go to Zbrush, for fixing scan errors. Decimating our scan to get usable mesh, and bake displacement maps for later use in Blender/Cycles and it’s new Principled Shader. Before rendering We will also use Substance Designer and Painter to make PBR textures and off course Photoshop for some cloning and relighting.

حجم کل : 5.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 4.7 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا