آموزش ساخت اسلحه AR-15 آماده بازی در Blender
Gumroad – Game Ready AR-15 Weapon Course
ساخت اسلحه AR-15 آماده بازی در Blender
آموزش ساخت اسلحه AR-15 آماده بازی در Blender : در این دوره 9 ساعته از stellarworks، با نحوه ساخت یک دارایی اسلحه AR-15 آماده بازی در Blender 2.9x آشنا خواهید شد. این دوره فرآیند های استفاده از رفرنس،ساخت مدل،ری مشینگ،بیکینگ و تکسچرینگ را نشان میدهد. همچنین نحوه استفاده از افزونه های Boxcutter و Hard Ops و چند برنامه دیگر را برای خلق این اسلحه یاد میدهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش ساخت اسلحه AR-15 :
- استفاده از رفرنس برای ایجاد اشکال مورد نیاز
- استفاده از بولین و پاکسازی
- بهینه سازی توپولوژی
- ری مشینگ برای بیک High Poly
- بیکینگ و بهینه سازی یووی
- روش های جایگزین برای ریمش و بیک
- استفاده از Z-Brush, Marmoset and Substance Painter 2021
- تکسچرینگ در Substance Painter
- اکسپورت و رندرینگ نهایی
- استفاده از افزونه های
- Boxcutter_718_x،HardOps_987_Francium،SnappingPies،Looptools(native) و ShotPacker
عنوان دوره : Gumroad – Game Ready AR-15 Weapon Course
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 9 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 22
سال آموزش : 2022
فایل تمرینی : jpg – png
مربی دوره : stellarworks
نرم افزار : Blender
زیرنویس انگلیسی : ندارد
Gumroad – Game Ready AR-15 Weapon Course
In this Course, you will be shown the methods in creating an optimized, Game Ready AR-15 in Blender 3D. You will learn how to go though the processes of using reference, making the model, remeshing, baking down details and texturing. In the course, the addons Boxcutter and Hard Ops are used as well as a few other programs and addons but it is 100% not required to have in order to follow along with the course! Other methods of achieving the final result will be shown too!
Who is this course for?
Anyone Experienced with Blender!
This course was created for those who want to create a Game Ready weapon, optimized for most Game engines. The Course will show both the use of Blender methods as well as other programs such as Marmoset Toolbag and Z-brush.
What’s in the course?
Using reference to create needed shapes.
Boolean use and clean up.
Topology optimization.
Re-mesh for High Poly bake.
Baking and UV optimization.
Alternative ways to Re-mesh and Bake.
The use of Z-Brush, Marmoset and Substance Painter 2021.
Texturing in Substance Painter.
Export and rendering of final results in Blender
حجم کل : 5.6 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید