بیت گراف
Agisoft Photoscan ProGumroadLightroomphotoshopSubstance DesignerSubstance PainterXNormalZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تکسچرهای PBR محیط با استفاده از Photogrammetry

Guide for Environment PBR Texture Creation using Photogrammetry

آموزش ایجاد تکسچرهای PBR محیط با استفاده از Photogrammetry

آموزش ایجاد تکسچرهای PBR محیط

 

این آموزش ایجاد تکسچرهای PBR محیط ، نتیجه بیش از دو سال تحقیقات من (Grzegorz Baran) در زمینه فتوگرامتری است. تمامی اطلاعات کلیدی که فکر میکردم در ساخت تکسچرهای PBR برپایه فتوگرامتری مفید است را جمع آوری نموده ام . هدف من ایجاد یک آموزش ساده بصورت گام‌به‌گام نبود، بلکه یک راهنمای مفید برای اسکن سطح بود.

تجربیات کارم رو با هم ترکیب کردم و چیزی ایجاد کردم تا بتوانید در وقتتون صرفه جویی کنید و از تکرار اشتباهات من پرهیز کنید. تمام فرآیند را در جزییات مربوط به گرفتن سطح به سمت بیکینگ ، برداشتن درز ، افزایش سرعت، مفید، و tileable در تمام جهات با کیفیت بالا پوشش دادم.

از نرم افزار های Agisoft Photoscan, ZBrush, Substance Designer and Substance Painter with optional PhotoLab, Lightroom و Photoshop ، همچنین بیکینگ در XNormal استفاده نموده ام. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

این آموزش بصورت کتاب PDF است

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Guide for Environment PBR Texture Creation using Photogrammetry – R&D by Grzegorz Baran

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : 1 فایل PDF

سال آموزش : 2019

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Grzegorz Baran

نرم افزار : Agisoft Photoscan, ZBrush, Substance Designer & Painter , Lightroom , Photoshop ، XNormal

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Guide for Environment PBR Texture Creation using Photogrammetry – R&D by Grzegorz Baran

This document is a result of over two years of my photogrammetry research. Has 196 pages and is stored in PDF format.

Covers all key information I thought might be useful when building photogrammetry based PBR textures.

It wasn’t my intention to create a simple step by step tutorial but a useful guide into surface scanning.

I wanted to scratch my photogrammetry experience together and create something, that would help to save somebody’s time, learn on mistakes I made and best practices I found.

I covered entire process in details from surface capture towards baking, seam removal, tweaking to getting final, useful, tileable in all directions high quality PBR material.

Key software I use: Agisoft Photoscan, ZBrush, Substance Designer and Substance Painter with optional PhotoLab, Lightroom and Photoshop.

Any feedback or suggestions would be very appreciated. If you found any topic not clear enough, want me to add more live examples, cover baking with XNormal etc, feel free to contact me.

As document can be updated in a future when new content is added I have added version number after the title.

حجم کل : 0.2 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 3.6 ( 3 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا