GumroadHoudiniNUKEآموزششبیه سازیشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش شبیه سازی شکستن آینه در Houdini و Nuke

Gumroad – Mirror Dimension - Houdini & Nuke VFX Course

آموزش شبیه سازی شکستن آینه در Houdini و Nuke

آموزش شبیه سازی شکستن آینه در Houdini و Nuke

 

آموزش شبیه سازی شکستن آینه در Houdini و Nuke : در این دوره از هنرمند Voxyde ، با نحوه ایجاد و شبیه سازی شکستن آینه در هودینی و نیوک آشنا خواهید شد. این دوره نحوه ایجاد خرده شیشه با استفاده از تکنیک fracturing سفارشی ؛ انیمیشن Sop level ؛ کنترل مطلق بر نحوه حرکت پخش و چرخش خرده ها بصورت ریل تایم ؛ ایجاد ابر ها به روشی ساده ؛ شبیه سازی با تنظیمات نویز مختلف ؛ تولید ذرات و همچنین مواجه با مشکلات مختلفی در هنگام اجرای شبیه سازی های pyro و pops را نشان می دهد. رندرینگ و تنظیم متریال و رندر پس های مختلف در ردشیفت و کامپوزیشن در Nuke انجام خواهد شد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Mirror Dimension – Houdini & Nuke VFX Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.07 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 22

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Voxyde

نرم افزار : Houdini – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Mirror Dimension – Houdini & Nuke VFX Course

Fracture

We start off this course by creating glass shards using a custom fracturing technique.

Sop level animation

Then we will create the portal opening animation through a combination of sop level nodes.

This flexible setup will ensure that we have absolute control over how the shards move, spread and spin, in real time, without

relying on any kind of simulation.

Nebula

After we create the terrain and environment, we will take a look at a very simple way to create a

nebula by combining simulations with different noise setups post simulation.

Particles

We will use the moving shards to generate extra particles that will add to magical nature of this effect.

In this section, we cover different problems that you might encounter while running pyro and pops simulations,

and the optimal solutions to achieve fast results.

Rendering

We will be rendering everything in Redshift, in this section we will talk about using redshift proxies to speed up render times.

I will also show you my prefered method to setting things up so that we have an easier time when we do our compositing.

Compositing

In the nuke section, we will bring everything together. We are going to assemble all the render layers from Houdini, and also

use these layers to create new elements such as fog and background atmospheres, and also we will be creating a simple particle system

to add on top of everything.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 3.8 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا