بیت گراف
GumroadHoudiniآموزشذرات - دینامیکرندرینگشبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ذرات در Houdini توسط bereg با زبان روسی

Gumroad – Particle in Houdini (Russian) By bereg

آموزش ذرات در Houdini توسط bereg با زبان روسی

آموزش ذرات در Houdini

 

آموزش ذرات در Houdini : در این دوره آموزشی 7.5 ساعته از هنرمند bereg با زبان روسی ، در مورد سیستم ذرات بصورت جامع و عملی آشنا خواهید شد. این دوره برای موشن گرافیست ها یا هر کسی که قصد دارد به صورت عمیق و حرفه ایی روی منطق رفتار ذرات کار کنید ، مناسب است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین اصلی دوره آموزشی :

  • معرفی و آنالیز تنظیمات نود DOP Network
  • خصوصیات سیستم ذرات : id, age, life, v, force, targetv, airresist, mass
  • ساخت ذرات : آنالیز با جزییات منابع POP و نودهای POP Replicate
  • کار با dead attribute
  • کار با vexpression و مثالهای عملی برای کنترل ذرات
  • آشنایی با مفاهیم Streams
  • چرخش ذرات : orient, w, torque, targetw, spinresist
  • کالیژن : نحوه تعامل ذرات با دیگر آبجکت ها
  • POP VOP : کنترل سیستم ذرات با استفاده از برنامه نویسی بصری
  • Trails : سه روش ترسیم مسیر ذرات
  • مروری بر نودهای POP
  • تجزیه POP Advect با حجم ها
  • کار با نودهای POP Steer
  • ذرات در شبیه سازی RBD
  • رندرینگ ذرات در Redshift : ترفندهای صحیح رندرینگ موشن بلور
  • تمرین : طراحی یک صحنه پیچیده
  • تمرین: به رقص در آوردن ذرات
  • تمرین : نیروی منحنی سفارشی
  • تمرین : ترسیم یک آبجکت پیچیده با شاخه های زیاد
  • تمرین : دود جادویی
گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Particle in Houdini (Russian) By bereg

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 7.5 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2020

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : bereg

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Particle in Houdini (Russian) By bereg

“Particles in Houdini” is an original author’s course on the particle system in Russian. The course is intended for motion designers and anyone who wants not just to repeat other people’s lessons, but to deeply understand the logic of particle behavior.

Course composition:
More than five hours of theory and more than two hours of practical training. Only 7 and a half hours of video.
Text documents: translation of help topics about attributes in the particle and stream system, cheat sheet on operations with vectors, expression recipes for Vexpression.

Course table of contents:
1. Introduction, analysis of the settings of the DOP Network node.

2. Attributes in the particle system: id, age, life, v, force, targetv, airresist, mass.

3. Particle creation. Detailed analysis of the POP Source and POP Replicate nodes.

4. Death of particles. Working with the dead attribute.

5. Working with vexpression. Examples of expressions for particle control.

6. Streams. A detailed breakdown of the particle streaming concept.

7. Rotation of particles. Parsing the attributes of angular movement: orient, w, torque, targetw, spinresist.

8. Collisions. How particles can interact with other objects.

9. POP VOP. Particle system control using visual programming.

10. Trails. Three ways to draw particle trajectories.

11. Overview of POP nodes. Let’s analyze the purpose of all the nodes for controlling particles.

12. Advect by volumes. Parsing the POP Advect by volumes.

13. POP Steer nodes. An overview of crowd control nodes and how they can be used in a conventional particle system.

14. Particles in RBD simulations. How particles interact with each other and other objects.

15. Render in Redshift3d. Understanding the nuances of particle rendering, including tricks for rendering the correct motion blur.

16. Practice: a scene of a UFO chase. We will consider a complex scene, in which the complex logic of behavior of objects in the scene will be programmed using streams.

17. Practice: dancing particles. A trending effect where particles float on the surface of an animated object.

18. Practice: custom Curve Force. A useful asset for following particles along a fine-tuned curve.

19. Practice: procedural fern. With the help of streams, we will grow a complex object with many branches.

20. Practice: magic smoke. A trail of particles that remains behind the animated geometry.

To complete the course, you need to know the Houdini interface, the basics of working in the SOP context and the vex builder (VOP).

حجم کل : 15.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا