بیت گراف
GumroadHoudiniNUKEآموزشجلوه های ویژهذرات - دینامیکرندرینگشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ساخت آبجکت علمی تخیلی در Nuke و Houdini

Gumroad – Sci - Fi Growth - Houdini & Nuke VFX Course

آموزش ساخت آبجکت علمی تخیلی در Nuke و Houdini

آموزش ساخت آبجکت علمی تخیلی در Nuke و Houdini

 

آموزش ساخت آبجکت علمی تخیلی در Nuke و Houdini : در این دوره از هنرمند Voxyde ، با نحوه ایجاد یک آبجکت مکانیکی علمی تخیلی از صفر تا صد در نیوک و هودینی آشنا خواهید شد. تمامی هندسه ها در داخل هودینی با استفاده از تکنیک های رویه ایی مختلف و برخی روش های غیر رویه ایی ایجاد خواهد شد.

این دوره بهترین روش ها برای ایجاد یووی ، تمیز کردن مش ، طراحی FX ، ایجاد افکت رشد با ذرات ،کنترل کامل بر ذرات ، کار با توابع مخرب مختلف چون volumesample, quaternions, cross products را پوشش می دهد.

این دوره نحوه ساخت همه پس ها و رندرینگ در ردشیفت ، ساخت متریال ها، ایجاد AVO های سفارشی ،اکسپورت ویژگی ها ،کامپوزیشن را یاد می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Sci – Fi Growth – Houdini & Nuke VFX Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 4.18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 30

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Voxyde

نرم افزار : Houdini – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Sci – Fi Growth – Houdini & Nuke VFX Course

In this course we will be creating a mechanical sci-fi reveal from start to finish

We will create all the geometry inside Houdini, using various procedural techniques and some non-procedural methods as well.

We will also talk about the best methods to create UV’s and clean up the mesh so we can apply subdivisions at render time.

Designing FX

The main driver of this growth effects will be generated with particles. We will various vex functions such as volumesample, quaternions, cross products and also talk about how to set up timers to have complete control over the particles.

For the final reveal, we will use a very simple propagation set-up that doesn’t rely on overly-complicated solvers, which also offers a lot of freedom and control over the transition.

Rendering

In the rendering section, we will be using Redshift to create all the passes. We will set up all the materials with the textures that you’ve been provided with, and then take a look at creating custom AOV’s and exporting different attributes and textures as separate passes.

Also we will be creating a very simple volumetric pass to add a bit of life to the background.

Compositing

In the nuke section we bring everything together. We start by recreating the beauty pass by splitting up all the AOV’s and putting them back together. After we add the custom passes as well, we set up the depth of field effect and add our volumetric effects.

To help our volumetric pass we will be creating a 3D fog environment directly inside of Nuke with the help of it’s particle system.

Finally we add a few extra effects to complete the final look.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا