بیت گراف
GumroadHoudiniNUKEآموزشجلوه های ویژهشرکت سازندهکامپوزیتمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد شات VFX Sci-Fi Warp در Nuke و Houdini

Gumroad – Sci-Fi Warp – Houdini & Nuke VFX Course

آموزش ایجاد شات VFX Sci-Fi Warp در Nuke و Houdini

آموزش ایجاد شات VFX Sci-Fi Warp در Nuke و Houdini

 

آموزش ایجاد شات VFX Sci-Fi Warp در Nuke و Houdini : این دوره از هنرمند Voxyde ، با الهام از تریلیر سینمایی شگفت انگیز Blizzard برای Starcraft 2: Legacy of the Void به ایجاد یک شات VFX علمی تخیلی در هودینی و نیوک خواهد پرداخت . این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین آموزش :

  • تنظیم مش برای شبیه سازی و رشد FX
  • استفاده از ابزارهای مختلف سطح SOP
  • شبیه سازی رشد با استفاده از حل کننده SOP
  • ایجاد شبیه سازی ذرات ،کار با ابزار استاندارد POP
  • نورپردازی،تنظیم متریال،رندرینگ و تنظیم AOV در Redshift
  • ایجاد یک میدان دود سفارشی با VDB
  • ایجاد افکت انفجار
  • کامپوزیشن

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Sci-Fi Warp – Houdini & Nuke VFX Course

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 3.45 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 28

سال آموزش : 2022

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Voxyde

نرم افزار : Houdini – Nuke

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Sci-Fi Warp – Houdini & Nuke VFX Course

Welcome to a new Houdini Course : Sci-Fi Warp

In this course we are going to create this entire VFX Shot in Houdini and Nuke.

This shot was heavily inspired by the amazing Blizzard cinematic Trailer for Starcraft 2: Legacy of the Void.

Mesh Setup

We start off the course by preparing our mesh for simulations and growth FX. Using various SOP level tools we are going to be rebuild the mesh with hexagon shaped polygons.

Growth Simulation

Using the SOP Solver we’re going to create a simple growing attribute which will drive the scale and various color attributes for the polygons

Particle Simulations

We’re going to create multiple layers of particle simulations. Some will be driven by custom velocity forces created with pyro, and some with standard POP tools. We’re also exploring a lot of post-simulation operations to further art direct movement, color, and other attributes.

Lighting, Rendering & AOVs

In the rendering sections we will set up all of the lights and materials, and render everything using Redshift.

Here we will also discuss best practices and how to set up different light passes and AOVs.

We’re going to create a custom smoke field with VDBs, animate a blast effect, and optimize it for rendering.

حجم کل : 2.1 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید

User Rating: 4 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا