GumroadSubstance DesignerZBrushآموزشپست پروداکشنتکسچرینگحجاریرندرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش ایجاد تکسچر با Zbrush و Substance Designer

Gumroad – Texture creation with Zbrush and Substance Designer

آموزش ایجاد تکسچر

آموزش ایجاد تکسچر

 

در این آموزش ایجاد تکسچر از شرکت Gumroad ، چگونگی ایجاد تکسچر را با زیبراش و سابستنس دیزاینر را خواهید آموخت. حتی اگر نمیخواهید که از سابستنس دیزاینر استفاده کنید ، از ورکفلوش میتوانید برای ایجاد تکسچر albedo/color در فتوشاپ و دیگر مپ ها در Quixel و یا دیگر برنامه ها استفاده کرد.

نیازی به داشتن تری دی مکس هم نیست ، با هر برنامه سه بعدی میتوانید پروسه رو انجام دهید. Substance Designer 6 نسخه 6 به بالا مورد نیاز است. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما کاربران عزیز، تهیه و آماده دانلود شده است.

عناوین اصلی آموزش ایجاد تکسچر :

  • نحوه تنظیم کامل سطح کاشی کاری (تایلینگ)
  • بررسی براش های مختلف برای اسکالپتینگ آجر /سنگ
  • نحوه استفاده از SD Rock Alpha Generator سفارشی خودم
  • اسکالپ آجر و ملات با براش ها و آلفاهای سفارشی
  • نحوه کاشی کاری آجر/ساب تولز در زیبراش بدون نیاز به نرم افزار سه بعدی دیگر
  • نحوه اکسپورت ، انجام بیک Height و ID mask
  • ایجاد تمامی نقشه های دیگر در Substance Designer
  • بررسی روش هایی برای نمایش پارامترها
  • رندر در Marmoset
  • پست پروداکشن در Photoshop
گراویتی

تصاویری از آموزش ایجاد تکسچر :

عنوان دوره : Gumroad – Texture creation with Zbrush and Substance Designer

سطح : متوسط

زمان کل دوره : – ساعت

تعداد فایل های تصویری : –

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : دارد

مربی دوره : Enthelity Studios

نرم افزار : Zbrush – Substance Designer

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Texture creation with Zbrush and Substance Designer

So here is a little (actually pretty big) tutorial on how to create textures with ZBrush and Substance Designer. Even if you don’t want to use Substance Designer, the same workflow can be used to create the albedo/color texture in Photoshop and other maps in Quixel or some other software. Also, 3DS Max is not required, you can follow along with any 3D software.

In the tutorial we will cover:

* How to setup perfect tiling plane so sculpts will have no artifacts

* Explore different brushes for bricks/rock sculpting

* How to use my own custom SD Rock Alpha Generator so you could use thousands of different alphas

* Sculpt bricks and grout with the custom alphas and brushes

* See how to tile bricks/subtools in ZBrush without the need of external 3D software

* How to export, do the perfect Height bake and ID mask

* Create all of our other maps in Substance Designer

* Explore ways to expose parameters so we can actually change the amount of sculpted grout, bricks variation, color, details etc

* Finally do our render in Marmoset and post-process in Photoshop

حجم کل : 13.4 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز دهید :)

User Rating: 5 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا