GumroadMARIphotoshopZBrushآموزشتکسچرینگشرکت سازندهطراحی کاراکترمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

آموزش تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

Texturing Realistic Skin for Characters

آموزش تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

 تکسچرینگ واقعی پوست یک کاراکتر

 

در این دوره از سایت Gumroad ، مربی دوره Tom Newburry ، روند ایجاد پوست بسیار واقعی برای کاراکتر را به شما مراجعین عزیز سافت ساز آموزش می دهد. ایشان از منابع بسیار با ارزش و فوق العاده سایت texturing xyz استفاده خواهد کرد. تمام مراحل با استفاده از این تکسچر ها ، شروع به ترکیب سطوح جداگانه جزییات در یک مپ rgb قابل استفاده میکنیم.  این کار رو در دو نرم افزار Photoshop و nuke انجام می دهیم. سپس به Mari رفته  ، مروری سریع خواهیم داشت و سپس شروع به طرح ریزی روی مپ های diffuse  و مپ های displacement خواهیم داشت.

همچنین دو  آموزش که یکی فرآیند ایجاد تکسچر های tile-able را در فتوشاپ و دیگری روند اتمام نقشه های displacement  را در زیبراش را آموزش می دهد در مجموعه قرار گرفته اند.  این آموزش گام به گام و در 20 بخش جدا شده تهیه شده است. نرم افزار های مورد نیاز : Mari , Zbrush ، Photoshop . با سافت ساز همراه باشید.

تصاویری از این آموزش رو مشاهده کنید :

گراویتی

لطفا قبل از دانلود پیش نمایش دوره را مشاهده فرمایید:

عنوان دوره : Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

سطح : متوسط تا پیشرفته

زمان کل دوره : –

تعداد فایل های تصویری : 20

سال آموزش : 2017

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Tom Newburry

نرم افزار : Mari , Zbrush , Photoshop

زیرنویس : ندارد

Gumroad – Texturing Realistic Skin for Characters

This is the first of 2 tutorials where I go through my process of creating realistic skin for characters.
In this tutorial I will be taking advantage of the fantastic resource, texturing xyz. Here is a link to the website: http://texturing.xyz/

I go through the entire process of using these textures, starting with combining the separate levels of detail into a usable rgb map. I do this in both Photoshop and nuke. I then launch into Mari where I give a quick into to the software and then we begin with projecting on the diffuse maps and then the displacement maps.

I also provide a couple of side tutorials which go through my process of creating tile-able textures in photoshop as well as my process of taking the finished displacement maps back into zbrush where we can continue adding details and irregularities.
This is a step by step tutorial separated out into 20 chapters. I don’t skip any parts of the process and I don’t use time lapses at any point.

The software used in this tutorial is: Mari,Zbrush,Photoshop
Even if you are using a different software such as mudbox for texturing, the methods I use in this tutorial should translate over to those packages.

Topics include:
Navigating the AutoCAD 2019 interface
Starting the DWG Compare command
Adjusting the comparison margins
Saving a comparison drawing
Creating a shared design view
Using layers in the shared view
Marking up the shared view
Using the URL view links

حجم کل :

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز
امتیاز

جمع امتیاز

لطفا به این آموزش امتیاز بدهید

User Rating: 4.7 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا