بیت گراف
GumroadHoudiniMarmoset ToolbagSubstance Designerآموزشتکسچرینگشرکت سازندهمحتوای آموزشمدل سازینرم افزار استفاده شده

مدلینگ و تکسچرینگ رویه ای نگهدارنده مشعل در Houdini

Gumroad – Torch Holder Prop – Houdini procedural Model Texture

مدلینگ و تکسچرینگ رویه ای نگهدارنده مشعل در Houdini

مدلینگ و تکسچرینگ رویه ای نگهدارنده مشعل

 

این دوره مدلینگ و تکسچرینگ رویه ای نگهدارنده مشعل از هنرمند Hugo Beyer ، رویکرد کاملاً متفاوتی از ایجاد یک پراپ مانند یک ورک فلو / سیکل رایج توسعه بازی به شما خواهد داد. هیچ حجاری و نقاشی با دست استفاده نشده است. ایشان روی مدلینگ highpoly، lowpoly، یووی و تکسچرینگ با ماسک ها و point vops تمرکز دارد.

در ادامه مپ ها را در هودینی با استفاده از چندین نود توسعه بازی هودینی که توسط SideFX ساخته شده ، بیک خواهیم کرد. سپس مپ ها را به Substance می بریم و به Unreal Engine اکسپورت می کنیم. این موارد دانش کافی در مورد نود های مدلینگ در هودینی و کار با ورک فلوی غیر خطی را خواهد گفت.

این دوره مناسب کسانی است که شناخت ابتدایی از اینترفیس هودینی ، Marmoset و Substance Designer دارند. زمان این آموزش 18 ساعت می باشد. این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

گراویتی

عنوان دوره : Gumroad – Torch Holder Prop – Houdini procedural Model Texture

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 18 ساعت

تعداد فایل های تصویری : 1

سال آموزش : 2021

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Hugo Beyer

نرم افزار : Houdini , Marmoset , Substance Designer

زیرنویس انگلیسی : ندارد

Gumroad – Torch Holder Prop – Houdini procedural Model Texture

This video tutorial will give you a completely different approach of creating a prop as in an usual game dev cycle/workflow. There are no hand sculpting nor painting by hand.

We will be modeling the highpoly, the lowpoly, uving and texturing with masks and point vops.

We’ll also bake the maps in houdini using some new tech for Houdini Game development nodes created by SideFX.

Later on I’ll show you how to composite these maps in Substance and export and show in Unreal Engine.

It will give you a good depth of knowledge on Houdini modeling nodes, I try as much as possible to leave it procedural and not hand based so you are able to edit in a non linear workflow.

IMPORTANT: This tutorial is intended for people that have a basic understanding of Houdini Interface and a bit of their layout, as well as Marmoset and Substance Designer.

حجم کل : 5.9 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز به این مطلب :

امتیاز سافت ساز

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.65 ( 1 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا