آموزش مدلسازی حرفه ای سطوح سخت در Maya
MetalX8 Part1 - HardSurface Mecha Modeling in Maya
مدلسازی حرفه ای سطوح سخت در Maya
این اولین درس از مجموعه ای است که پروژه Metal-X8 را بر اساس مفهوم DIMA Chen ایجاد می کند. در دوره مدلسازی حرفه ای سطوح سخت در Maya ، با استفاده از تکنیک های سطوح سخت ، رویکردمان را برای مدلسازی Armored Mech ، نشان می دهیم. مدل Tuto برای سطح مدلسازی متوسط/تایید شده توصیه شده است و در مورد ابزارهای پایه توضیحی ارائه نمی شود.
در این دوره کاربردی، از Maya نسخه 2015 استفاده می نماییم،البته میتوان از هر نسخه دیگری از مایا و یا هر نرم افزار تری دی دیگر با ابزار مدلسازی مشابه استفاده نمود. این دومین بخش از سری آموزشی می باشد که پروژه Metal-X8 را بر اساس مفهوم DIMA Chen ایجاد می کند.
در فرایندی که من به اشتراک می گذارم، UV های unfold را بر روی مش سطح دشوار در مایا اعمال می نمایید. مدل Tuto برای سطح مدلسازی متوسط/تایید شده توصیه شده است و در مورد ابزارهای پایه توضیحی ارائه نمی شود.فراموش نکنید که تمامی فرایند های مدلسازی MetalX8-Part1 را مشاهده نمایید. اکثر بخش ها در Livestream ضبط شده اند. این بخش سوم از سری آموزشی می باشد که پروژه Metal-X8 را بر اساس مفهوم DIMA Chen ایجاد می کند.
در این آموزش فرایند تکسچر و سایه زنی Armored Mech را با استفاده از Quixel 2.0 and Arnold Render فرا میگیرید. در این بخش، نحوه اماده سازی مدل در مایا برای اکسپورت کردن، بیک مپ ها با استفاده از رندر Turtle، تکسچر در Quixel ، با استفاده از صحنه lookdev و alshader برای متریال های لایه بندی Quixel ، نحوه ساخت shaders در آرنولد را اموزش می دهیم با سافت ساز همراه باشید.
پیش آموزش مدلسازی حرفه ای سطوح سخت در Maya :
عنوان دوره : MetalX8 Part1 – HardSurface Mecha Modeling in Maya
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 17 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 21
سال آموزش : 2015
فایل تمرینی : ندارد
مربی دوره : Romain Chauliac
نرم افزار : Arnold Render ، Maya 2015 ، Quixel ، lookdev ، alshader
زیرنویس : ندارد
MetalX8 Part1 – HardSurface Mecha Modeling in Maya
This is the first Tutorial from a series that will establish the Metal-X8 Project based on a DIMA Chen’s concept. In this one I will show you my process to model the Armored Mech using HardSurface techniques.This Tuto is recommended for an intermediate/confirme level in modeling. I don’t explain basic tools.I work with Maya 2015, but this can be reproduced in any Maya version and in any other 3D software with similar modeling tools.This is the second Tutorial from a series that will establish the Metal-X8 Project based on a DIMA Chen’s concept.In this one I will share with you my process to Unfold UVs on Hardsurface mesh in Maya. This Tuto is recommended for an intermediate/confirme level in modeling. I don’t explain basic tools. Don’t forget to look at MetalX8-Part1 for all the modeling process . Most of the parts are recorded during my Livestream.
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز - 100%
100%
جمع امتیاز
لطفا به این آموزش امتیاز بدهید