آموزش پکیجینگ یک ریگ KineFX در Houdini
Udemy - Houdini KineFX Rig Packaging
آموزش پکیجینگ یک ریگ KineFX در Houdini
آموزش پکیجینگ یک ریگ KineFX در Houdini : در این دوره از هنرمند Simon Hayes ، با نحوه آماده سازی یک ریگ KineFX برای هودینی آشنا خواهید شد. این دوره روی ایجاد اینترفیس برای ریگ ، توزیع ریگ و ابزارهایی که کار انیمیشن را آسان تر خواهد کرد ، تمرکز داد. این دوره تبدیل ریگ به یک HDA برای اجرای انیمیشن یا نود ، چندین روش توزیع ریگ ، استفاده از ابزارهایی برای ساده کردن کار انیمیشن ، ایجاد کتابخانه پوز ، ایجاد پنل های پایتون سفارشی و … را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.
عناوین آموزش پکیجینگ یک ریگ KineFX در Houdini :
- ایجاد اینترفیس برای ریگ KineFX
- ایجاد یک Picker کاراکتر برای ریگ KineFX
- ایجاد کتابخانه ژست برای ریگ KineFX
- ایجاد ابزارهایی برای راحت تر کردن انیمیت ریگ KineFX
عنوان دوره : Udemy – Houdini KineFX Rig Packaging
سطح : متوسط
زمان کل دوره : 7.30 ساعت
تعداد فایل ها : 45
سال آموزش : 2024
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Simon Hayes
نرم افزار : Houdini – KineFX
زیرنویس انگلیسی : ندارد
فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد
Udemy – Houdini KineFX Rig Packaging
Preparing A KineFX Rig For Distribution
Create an interface for a KineFX rig.
Create a Character Picker for a KineFX rig.
Create a Pose Library for a KineFX rig.
Create tools to make a KineFX rig easier to animate.
The creation of a rig does not just require the creation of mechanics, it also requires the creation of interfaces and tools. In this course we will be working on a KineFX rig in Houdini but we will not be working on the rig. Instead we will work on the creation of the interface for the rig, the distribution of the rig and the creation of tools to make the animation easier.
We will be working with a basic humanoid rig that has already been made. We will convert this from a network into a basic HDA that will allow animation to be performed with a single node. We also will discuss a couple of methods for distribution.
A rig is not a self-contained item as we will often need tools to make animation easier. These will include, channel groups, tools for easier keying of parameters as well as zero and default poses. We will also be creating a pose library which will allow is to store poses for the character. We will create these with HDA Interfaces as well as with custom python panels.
The selection of characters can also be made easier with character pickers and we will do this with both the default Houdini character picker as well a custom python panel.
حجم کل : 4 گیگابایت
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋