آموزش پایپلاین پیشرفته پروداکشن (توسعه بازی)
Houdini to Unity- Advanced Production Pipeline
پایپلاین پیشرفته پروداکشن
در دوره ” پایپلاین پیشرفته پروداکشن ” ، مراحلی برای ایجاد یک پایپ لاین کارآمد با استفاده از هودینی و یونیتی تری دی – که 2 مورد از برجسته ترین ابزار های توسعه بازی می باشند را فرا میگیرید. ابتدا نحوه راه اندازی پروژه یونیتی به شما آموزش داده می شود. بنابراین مصنوعات ایجاد شده در هودینی به صورت اتوماتیک با کنترل های انیمیشن، وضعیت انیمیشن و ساخت و ساز پیش ساخته ایمپورت می شوند.
پایپ لاین های توسعه بازی بخش مهمی از هر استودیوی بازی می باشد. در صورتیکه به صورت فردی کار انجام دهید یا دارای شرکتی با 100 ها کارمند باشید، نیازمند روشی کارامد و با ثبات برای ایجاد مصنوعات بازی خود و به روز رسانی آنها به صورت یکپارچه و با حداقل تلاش یا وقفه برای فرایند توسعه کلی می باشید.
در ادامه نحوه استفاده از هودینی برای به حداکثر رساندن محصولتان در زمان ایجاد مصنوعات بازی برای ایمپورت شدن در یونیتی را مورد بررسی قرار میدهیم. در نهایت، چگونگی استفاده از پایپ لاین های جدید رابرای به روز رسانی سریع اَسِت های بازی و یکپارچه در یونیتی را فرا میگیرید. در پایان این دوره آموزشی، قادر به فروش سریع بازی خود در فروشگاه هستید. نرم افزار مورد نیاز: هودینی و یونیتی..با سافت ساز همراه باشید.
پیش نمایش دوره پایپلاین پیشرفته پروداکشن :
عنوان دوره : Pluralsight – Houdini to Unity- Advanced Production Pipeline
سطح : پیشرفته
زمان کل دوره : 6.23 ساعت
تعداد فایل های تصویری : 90
سال آموزش : 2017
فایل تمرینی : دارد
مربی دوره : Caesar Hernandez
نرم افزار : Houdini – Unity
زیرنویس : ندارد
Pluralsight – Houdini to Unity- Advanced Production Pipeline
Game development pipelines are a critical part of any game studio. Whether you’re a one-man show or a company of hundreds of employees, you’ll need an efficient and stable way to create your game artifacts, and update them seamlessly with minimum effort or interruption to the total development process. In this course, Houdini to Unity: Advanced Production Pipeline, you’ll learn the steps to create an efficient pipeline using Houdini and Unity3D – two of the most prominent game development tools. First, you’ll explore how to setup your Unity project, so that artifacts created in Houdini will be imported automatically complete with animation controllers, animation states, and prefab construction. Next, you’ll discover how to use Houdini to maximize your production when creating game artifacts to be imported into Unity. Finally, you’ll cover how to use your new pipeline to update game assets quickly and seamlessly within Unity. By the end of this course, you’ll be able to get your game to market faster than ever. Software required: Houdini and Unity.
1-Course Outline and Project Setup 19m 16s
2-Game Art Setup 27m 35s
3-Coding Unity Mini-game 56m 35s
4-Start Houdini Project and HDA 40m 33s
5-Houdini Expressions and Coding 1h 3m
6-Houdini Pre and Post Render Scripting 57m 7s
7-Coding the Unity Main File Processing 36m 58s
8-Final Testing and Adjustments 57m 28s
9-Create Bulk Render Buttons 22m 40s
حجم کل :
برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید
برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .
دریافت اشتراک ویژه
مزیت های عضویت ویژه :
- دسترسی به همه مطالب سافت ساز
- آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
- ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
- دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها
اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما
For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz
امتیاز دهی به این مطلب :
امتیاز سافت ساز
لطفا به این مطلب امتیاز دهید