بیت گراف
FXPHDHoudiniآموزششبیه سازیشرکت سازندهمحتوای آموزشنرم افزار استفاده شده

ورک فلوی Houdini Vellum برای پروژه The Battle for Bazoches

FXPHD – Houdini Vellum Workflow on The Battle for Bazoches

ورک فلوی Houdini Vellum

ورک فلوی Houdini Vellum

 

ورک فلوی Houdini Vellum : در این دوره از هنرمند Liam Whitehouse ، با ورک فلوی Vellum در هودینی برای ساخت طناب ، پارچه از انواع مختلف ، آبجکت های سافت بادی ، دفرمینگ آبجکت های خز ، شبیه سازی داینامیک rigid body آشنا خواهید شد. Houdini Vellum از این نظر یک سیستم منحصر به فرد است که سیستم های شبیه سازی مختلف را با هم ترکیب و به آنها اجازه میده بطور یکپارچه به روشی واقع بینانه تعامل کنند تا جلوه های ویژه ایجاد کنند. این دوره نحوه ایجاد چندین صحنه vellum ، بررسی کنترل‌های مختلف هر سیستم محدودیت ، باز آفرینی آبجکت های پیچیده دینامیک برای ساخت سکانس های پرهیجان را پوشش می دهد.این دوره آموزشی توسط تیم ســافــت ســاز برای شما عزیزان تهیه شده است.

عناوین ورک فلوی Houdini Vellum :

  • بررسی فایل‌های پروژه و آشنایی با سیستم‌های مختلف Vellum برای ایجاد المان‌های دینامیک شبیه‌سازی شده در سکانس‌های VFX
  • تنظیم طناب‌های متصل به پارچه با استفاده از محدودیت‌های Vellum و تنظیمات برای کنترل انعطاف‌پذیری طناب و چین‌خوردگی پارچه
  • بررسی شبیه‌سازی‌های پارچه Vellum در Houdini با استفاده از دارایی چادر که در باد می‌وزد و کنترل ویژگی‌های مختلف پارچه مانند مقاومت در برابر چین‌خوردگی و گرانش
  • ترکیب دانش Vellum برای اتصال طناب‌های Vellum، شبیه‌سازی پارچه و اشیاء RBD به یک جسم فیزیکی عملیاتی برای ایجاد انیمیشن‌های با جزئیات بالا
  • راه‌اندازی آبجکت های سافت بادی و کنترل انعطاف‌پذیری و مقاومت در برابر فشرده‌سازی آن‌ها، همچنین تنظیم فشار داخلی
  • سیستم‌های مو دینامیک برای شبیه‌سازی خز و رندر VFX آن‌ها با استفاده از شیدر Karma XPU

گراویتی

عنوان دوره : FXPHD – Houdini Vellum Workflow on The Battle for Bazoches

سطح : متوسط

زمان کل دوره : 2.49 ساعت

تعداد فایل ها : 5

سال آموزش : 2024

فایل تمرینی : ندارد

مربی دوره : Liam Whitehouse

نرم افزار : Houdini

زیرنویس انگلیسی : ندارد

فشردگی اختصاصی سافت ساز : ندارد

FXPHD – Houdini Vellum Workflow on The Battle for Bazoches

This course, from professor and VFX artist Liam Whitehouse, covers the Houdini Vellum workflow for creating ropes, cloth of different types, soft body objects, deforming fur objects, and rigid body dynamic simulations. Houdini Vellum is unique in that in combines various simulation systems together and allows them to seamlessly interact together in a realistic way to create amazing vfx including cloth attached to ropes and soft bodies covered in fur.

In this course, you will create several vellum scenes and take a look into the various controls of each constraint system so that you can recreate complex dynamic objects for your own action packed vfx sequences. Assets for this course feed into our medieval castle siege shot from the VFX308: Battle for Bazoches course.

Class 1: Overview

A look at the project files and learning about the various systems of Vellum and how we can use them to create simulated dynamic elements in our vfx sequence. Simulation systems including ropes, hair, cloth, soft bodes and rigid bodies can be simulated interacting together using vellum, so we will see an into to how this can be setup.

Class 2: Rope & Cloth

How to setup ropes attached to cloth using Vellum string constraints and cloth constraints. We will look at settings to control the flexibility of the rope and the folding of the cloth. We will also see how to create procedural rbd vellum objects which interact and simulate with the cloth and the rope dynamics together.

Class 3: Cloth simulations

An overview of vellum cloth simulations in Houdini. We will use a tent asset which is blowing in the wind outdoors and look at how we can control all the functions for vellum cloth to replicate different types of fabric, control how resistant the fabric is to folding or gravity and also setup a rippling wind effect on our scene.

Class 4: Simulation

We combine our Vellum knowledge to attach vellum ropes, cloth simulation and RBD objects to an operational physics-based object. By implementing RBD simulation using the bullet solver and attaching vellum ropes and cloth to our object, we can get high detail animation which gives us a great sense of scale and weight.

Class 5

How to setup soft body objects and control their flexibility and compression resistance, as well as how to set the inflation and internal air pressure of soft body simulations. How to attach dynamic hair systems to soft body deforming objects and how to add the Karma XPU hair shader to render your fur vfx from Vellum.

حجم کل : 1.6 گیگابایت

برای دسترسی به کل محتویات سایت عضو ویژه سایت شوید

برای نمایش این مطلب و دسترسی به هزاران مطالب آموزشی نسبت به تهیه اکانت ویژه از لینک زیر اقدام کنید .

دریافت اشتراک ویژه

مزیت های عضویت ویژه :

  • دسترسی به همه مطالب سافت ساز
  • آپدیت روزانه مطالب سایت از بهترین سایت های سی جی
  • ورود نامحدود کاربران از هر دیوایسی
  • دسترسی به آموزش نصب کامل پلاگین ها و نرم افزار ها

اگر در تهیه اشتراک ویژه مشکل دارید میتونید از این لینک راهنمایی تهیه اشتراک ویژه رو مطالعه کنید . لینک راهنما

For International user, You can also stay connected with online support. email : info@softsaaz.ir telegram : @SoftSaaz

تمامی مطالب توسط تیم سافت ساز ترجمه و جمع آوری می شود . منبع سافت ساز

امتیاز دهی به این مطلب :

امتیاز سافت ساز:

لطفا به این مطلب امتیاز بدید 🦋

User Rating: 4.8 ( 2 votes)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا